ثبت اموال مقامات و مسئولان از فردا


سخنگوی هیئت رئیسه مجلس، گفت: سامانه ثبت اموال و دارایی‌های مقامات و مسئولان فردا در مجلس رسما آغاز به کار می‌کند و کارشناسان قوه قضاییه نیز در این مراسم حضور دارند.

ثبت اموال مقامات و مسئولان از فردابه گزارش خبرگزاری صدا و سیما به نقل از خانه ملت، آقای اسد الله عباسی در جمع خبرنگاران در خصوص راه اندازی سامانه ثبت اموال و دارایی‌های مسئولان در مجلس، افزود: در مراسم رونمایی از سامانه ثبت اموال و دارایی‌های مسئولان، نمایندگان می‌توانند کد ثنا خود را دریافت و مدارک و مستندات خود را جهت ثبت در سامانه ارائه کنند.

سخنگوی هیئت رئیسه مجلس، گفت: نمایندگان می‌توانند در مدت زمان یک هفته‌ای در نظر گرفته شده اطلاعات خود را در سامانه ثبت نمایند.

نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی، افزود: نمایندگان و هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی اعلام کرده بودند که جزء اولین افرادی هستند که اموال خود را ثبت می‌کنند که خوشبختانه با توجه به هماهنگی‌های انجام شده این اتفاق از فردا صبح آغاز می‌شود.

سخنگوی هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت: با توجه به پذیرش استعفای آقای کاظم جلالی از سوی نمایندگان مجلس، سایر نمایندگان می‌توانند درخواست خود را برای انتخاب به عنوان رئیس مرکز پژوهش‌ها به هیئت رئیسه ارسال کنند و هیئت رئیسه تا هفته آینده فرد دارای ویژگی لازم را انتخاب می‌کند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سیاسی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس | تیپ ناهماهنگ و خلاف مُدِ الناز شاکردوست در یک مراسم رسمی