گام محکم کاراته قم برای قهرمانی لیگ برتر


گام محکم کاراته قم برای قهرمانی لیگ برتر

سرمربی تیم کاراته پاس قم با اشاره به شروع مقتدرانه این تیم در هفته نخست لیگ برتر، هدف این تیم را قهرمانی عنوان کرد.

هفته اول لیگ برترکاراته مردان کشور روز گذشته در تهران برگزار شد و تیم پاس قم با دو پیروزی شروع مقتدرانه‌ای داشت؛ نماینده قم در دور اول این رقابت‌ها با نتیجه ٢٣ بر ٢١ موفق به شکست عقاب گرین بروجرد شد و در دور دوم نیز تیم شوتوکان Fsk ایران را بانتیجه ١٩بر٦ مغلوب خود کرد.

ابوالقاسم پایدار در گفت‌وگو با ایسنا عنوان کرد: لیگ برتر کاراته مردان کشور باحضور ٢٤ تیم در ٦ گروه ٤ تیمی از روز جمعه هفدهم آبان در سالن شهید افراسیابی تهران آغاز شد که با توجه به تراکم مسابقات ملی و بین المللی شروع لیگ برتر با تعویق همراه بود.

وی افزود: در هفته اول مسابقات شاهد انگیزه بالای تیم ها برای قهرمانی در این مسابقات بودیم و با توجه به این که بازیکنان ملی پوش رده‌های سنی جوانان و امید در تیم‌های مختلف حضور دارند دست یافتن به مقام قهرمانی کار آسانی نیست.

سرمربی تیم پاس ادامه داد: مسابقات هفته اول با نظم خوبی در سه تاتمی برگزار شد و ورزشکاران تقریبا به ٧٠ درصد آمادگی بدنی لازم رسیده بودند اما در هفته‌های آینده تلاش ورزشکاران و مربیان تیم‌ها بیشتر خواهد شد و این آمادگی به ١٠٠درصد نیز خواهد رسید.

وی افزود: تیم‌های ایران مال، پاس قم، صدرا، شوتوکان عقاب، آکادمی نریمان و آکادمی نوروزی با توجه به نتایج بدست آمده در هفته اول و سطح آمادگی بازیکنان خود مستعد قهرمانی هستند.

پایدار در خصوص نحوه برگزاری بازی‌ها گفت: در مرحله گروهی لیگ برتر تیم‌ها در دو بازی رفت و برگشت با هم گروهی‌های خود به رقابت خواهند پرداخت و در نهایت ١٢تیم برتر در دو گروه ٦تیمی قرار می‌گیرند.

وی افزود: در ادامه از این دو گروه ٤تیم به مرحله نهایی راه پیدا می‌کنند و بصورت ضربدری با هم به رقابت می‌پردازند تا تیم‌های اول تا سوم مشخص شوند.

سرمربی پاس قم تصریح کرد: تیم پاس در تمام رده‌های سنی موفق به کسب مقام‌های گوناگون شده است که آخرین مقام ما کسب عنوان قهرمانی در لیگ آینده سازان کشور سال ٩٧بود.

وی افزود: سال گذشته در لیگ برتر بین ٢٦ تیم حاضر با اختلاف اندک نسبت به تیم های بالاتر در رده پنجم قرار گرفتیم اما امسال با همدلی و همکاری بازیکنان و کادر فنی تیم به دنبال کسب مقام قهرمانی لیگ برتر هستیم.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه قم

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نصف شدن بیت‌کوین چیست و آیا مهم است؟