انتقادات گل‌محمدی خطاب به کدام ستاره بود؟/ تبرئه رحمتی، احتمالا بازیکنان فصل قبل استقلال و پرسپولیس!


انتقادات گل‌محمدی خطاب به کدام ستاره بود؟/ تبرئه رحمتی، احتمالا بازیکنان فصل قبل استقلال و پرسپولیس!

سروش رفیعی در این فصل فقط یک شوت زده، روح‌الله باقری هم صفر پاس کلیدی و صفر دریبل موفق داشته است.

سروش رفیعی در این فصل فقط یک شوت زده، روح‌الله باقری هم صفر پاس کلیدی و صفر دریبل موفق داشته است.

به گزارش وبسایت نود، یحیی گل‌محمدی با وجود روند امتیازگیری خوب شهرخودرو و شانس صدرنشینی (با برگزاری بازی عقب افتاده)، از چند بازیکن تیمش انتقاد کرد. گل‌محمدی روز قبل گفت: «بازیکنانی که امسال به جمع ما اضافه شده‌اند، باید تلاش بیشتری کنند. هواداران و مجموعه باشگاه شهر خودرو از این بازیکنان توقع دارند و با توجه به اینکه قرارداد خوبی با آنها بسته شده است، انتظار می‌رود حداقل به اندازه قرارداد خود برای ما بازی کنند.» منظور یحیی کدام بازیکن است؟

شهرخودرو در نقل‌وانتقالات این فصل «مهدی رحمتی، فرشاد فرجی، فرشاد محمدی‌مهر، محمدحسین اکبرمنادی، روح الله باقری، احمد جلالی، علیرضا اسدآبادی، مرتضی خراسانی و سروش رفیعی» را خرید.

قطعا منظور سرمربی شهرخودرو بازیکنانی مانند احمد جلالی، علیرضا اسدآبادی و مرتضی خراسانی نبوده. حتی فرشاد فرجی هم با توجه به اینکه منطقا قرارداد سنگینی نباید بسته باشد، می‌تواند به جمع این سه بازیکن اضافه شود.

مهدی رحمتی در چهار هفته اخیر گل نخورده و نمی‌تواند منظور یحیی باشد. اکبرمنادی هم نیمکت‌نشین رحمتیِ آماده است و فعلا از او انتظاری نمی‌رود.

سه گزینه می‌ماند. فرشاد محمدی‌مهر دفاع راست فصل قبل استقلال در 260‌ دقیقه‌ای که برای شهرخودرو بازی کرده، یک پاس‌گل داده، 3 پاس‌کلیدی داده و 16 عملکرد دفاعی ثبت کرده است. آماری که نه شگفت‌انگیز است و نه جای نقد زیادی دارد. احتمال اینکه منظور یحیی گل‌محمدی دو بازیکن فصل قبل استقلال و پرسپولیس باشد، متحمل‌ترین گزینه است.

در سایت متریکا که بر اساس ریز عملکرد بازیکنان نمره می‌دهد هم سروش رفیعی و روح‌الله باقری قعرنشین هستند. سروش تا پایان هفته دهم فقط یک شوت زده است! مجموعا 2 پاس کلیدی داده که یکی از آن‌ها منجر به گل شده. روح‌الله باقری هم بعد از گلزنی در هفته نخست، دیگر شادی گلی نداشت. باقری بعد از آن گل فقط 2 شوت در چارچوب مقابل سایپا زد و در سایر بازی‌ها حتی شوت در چارچوب هم نزد. مهاجم فصل قبل استقلال هنوز هیچ پاسی که منجر به خلق موقعیت شود نداد و حتی دریبلی هم به نام او ثبت نشده است.

آمارهایی که نشان می‌دهد احتمالا منظور یحیی گل‌محمدی به بازیکنانی که پول خوب گرفتند اما در حد انتظار ظاهر نشدند، سروش رفیعی و روح‌الله باقری است.

14001

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس های جنجالی و برهنه سارا و نیکا در استخر مختلط