تشییع پیکر مجید اوجی تهیه کننده تلویزیون


تشییع پیکر مجید اوجی تهیه کننده تلویزیون

مراسم تشییع پیکر مجید اوجی تهیه کننده تلویزیون از مقابل مسجد بلال صدا و سیما برگزار شد.

تشییع پیکر مجید اوجی تهیه کننده تلویزیونبه گزارش خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما، سفر سبز، شیخ مفید، سفر زندگی تا رهایی، باغ سرهنگ و مرضیه از جمله سریال‌های تهیه شده مرحوم مجید اوجی بوده است.
در این مراسم حسن زارعی بازیگر در سخنانی گفت: مجید از نوجوانی در تئاتر کودک و نوجوان شیراز کار می‌کرد و با هم به دانشگاه آمدیم و ادامه دادیم و او همیشه با جدیت کار می‌کرد. هر کاری را به او محول می‌کردند به بهترین شکل ممکن انجام می‌داد.
وی افزود: در طول ۴۰ سالی که در عرصه هنر کار کرد، ندیدم کسی بگوید مجید اوجی کار من را از من گرفت. در سریال مرضیه هم با وجود بیماری شدید گفت: من به تلویزیون متعهد شده ام و باید در ۶۰ جلسه کار را تمام کنیم.
لاله اسکندری بازیگر تلویزیون نیز در این مراسم گفت:: من همیشه به او می‌گفتم که اگر تلویزیون چند تهیه کننده مثل شما داشت غم نداشت. همیشه عاشق همسر و فرزندش بود و عاشقانه کار می‌کرد. در چند سال اخیر تلویزیون قدری به او کم لطفی کرد، اما او به دلیل عشق زیادش به تلویزیون باز هم در واپسین روز‌های عمر، سریال مرضیه را برای تلویزیون ساخت.
علی اوجی تهیه کننده و بازیگر هم در این مراسم گفت:: همه ما مجید اوجی را به طور ویژه دوست داشتیم، چون هیچ چیز را فدای انسانیت نمی‌کرد.
مهدی فرجی تهیه کننده تلویزیون نیز در این مراسم گفت:: درباره اخلاق، تعهد، سلامت فیلم شناسی و ارتباط خوب او با هنرمندان و.. همه صحبت کردیم. بیش از ۲۰ سال با وی آشنایی دارم و تنها می‌توانم بگویم ما جز خوبی از او ندیدیم.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس | قابی دیدنی از بازیگر زن پُرحاشیه در حرم امام رضا(ع)