حضور سفرا، کارداران و رایزنان 15 کشور در جشنواره اقوام گلستان


حضور سفرا، کارداران و رایزنان 15 کشور در جشنواره اقوام گلستان

مسئول کمیته اموربین الملل سیزدهمین جشنواره بین المللی فرهنگ اقوام گلستان گفت: سفرا، کارداران و رایزنان فرهنگی و اقتصادی 15کشور در این دوره از جشنواره اقوام حضور خواهند داشت.

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از روابط عمومی و امور فرهنگی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گلستان، حوریه کمال غریبی اظهار کرد: سیزدهمین جشنواره بین المللی فرهنگ اقوام گلستان با حضور مهمانان خارجی ۱۵ کشور، روز سه شنبه ۲۱ آبان ماه افتتاح خواهد شد.

مسئول کمیته امور بین الملل جشنواره اقوام گلستان افزود: از این تعداد ۱۳ سفیر و مابقی کاردار، کنسول، رایزن فرهنگی و اقتصادی هستند که از کشور های چین، یونان، عراق، قزاقستان، آذربایجان، تاجیکستان، ازبکستان، افغانستان، پاکستان، بلاروس، فیلیپین، سنگال، بولیوی، موریتانی و فلسطین در سیزدهمین جشنواره بین المللی فرهنگ اقوام حضور خواهند داشت.

کمال غریبی با اشاره به این که حضور میهمانان خارجی و سفرا در این جشنواره ظرفیتی برای ایجاد و تقویت تبادلات گردشگری، اقتصادی و بازرگانی است، گفت: فرهنگ و تاریخ اقوام نقش بسزایی در شکل گیری هویت و ارزش های ملی دارد و با برپایی این گونه رویدادهای گردشگری می توان فرهنگ، پیشینه و آداب و رسوم غنی اقوام و ملت ها را به معرفی کرد.

وی ادامه داد: برنامه ریزی های لازم برای میزبانی شایسته از سفرا و میهمانان خارجی صورت گرفته است و سفرا ،کارداران و رایزنان فرهنگی و اقتصادی ضمن حضور در جشنواره وبازدید از جاذبه های گردشگری همچون اماکن فرهنگی، تاریخی، مذهبی و طبیعی گلستان برای شناخت بیشتر این استان، جلساتی نیز با مسئولان استانی و فعالان گردشگری، اقتصادی و بازرگانی خواهند داشت.

وی اضافه کرد: شخصیت های بین المللی از ۲۰ آبان وارد گلستان خواهند شد و مورد استقبال رسمی مقامات عالی استان قرار خواهند گرفت.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اگر خورشید منفجر شود چه بلایی سر زمین می‌آید؟