افتتاح هفدهمین دوره نظری معارف جنگ در دانشگاه علوم دریایی امام خمینی (ره)نوشهر


افتتاح هفدهمین دوره نظری معارف جنگ در دانشگاه علوم دریایی امام خمینی (ره)نوشهر

رکنا: آیین افتتاحیه هفدهمین دوره نظری معارف جنگ سپهبد شهید علی صیاد شیرازی ویژه دانشجویان افسری دانشگاه علوم دریایی امام خمینی(ره) با حضور فرمانده نیروی دریایی ارتش در نوشهر برگزار شد.

به گزارش رکنا، هفدهمین دوره نظری معارف جنگ سپهبد علی صیاد شیرازی با حضور امیر دریادار حسین خانزادی فرمانده نیروی دریایی ارتش، حجت الاسلام والمسلمین مظفری نژاد رییس اداره عقیدتی سیاسی این نیرو و امیر سرتیپ آراسته رییس هیئت معارف جنگ شهید صیاد شیرازی در دانشگاه علوم دریایی امام خمینی(ره)نوشهر برگزار شد.

امیر دریادار خانزادی در این مراسم با بیان اینکه همه ما مدیون خون شهدا هستیم، اظهار کرد: ملت بزرگ ایران با ایستادگی و مقاومت در 8 سال دفاع مقدس به جهان نشان داد که همواره پای ارزش‌های والای انقلاب ایستاده و در هیچ زمانی به دشمن اجازه نگاه ناپاک به این سرزمین را نخواهد داد و در این راه با اهدا خون پاک هزاران شهید، حتی یک وجب از خاک ایران اسلامی را به دست نااهلان و دشمنان نیفتاد.

وی با بیان اینکه فرماندهی معظم کل قوا، جوانان دانشجو را سکان داران آینده نیروی دریایی ارتش دانستند، افزود: برگزاری دوره‌های معارف جنگ و انتقال تجربه گران بهای دوران دفاع مقدس به جوانان بسیار با ارزش است و در افزایش روحیه شهادت طلبی و ایثار بسیار موثر خواهد بود.

فرمانده نیروی دریایی ارتش همچنین با بیان اینکه تمام اساتید معارف جنگ، طی این دوره مطالب خود را با محوریت موضوع بصیرت افزایی به دانشجویان ارائه خواهند داد، تصریح کرد: حرکت موثر به سمت گام دوم انقلاب، شناخت بصیرت است که امروز ملت ما به آن نیاز دارد.

وی در ادامه با تاکید بر اینکه فرماندهی معظم کل قوا در بیانیه گام دوم انقلاب تاکید ویژه بر حضور جوانان در تمام عرصه ها دارند، تصریح کرد: این به آن معناست که گام اول را نسل پیشین با استحکام برداشتند و این امر باعث شد امروز در قله ای قرار گرفته ایم که به آن افتخار می‌کنیم و قطعا افتخارات پیاپی و بیشتری را با داشتن جوانان تجربه خواهیم کرد.

امیر دریادار خانزادی گفت: جمهوری اسلامی ایران، دشمنان جدی دارد و این دشمنی با کوتاه آمدن ما در برخی از مسائل کم و یا از بین نمی‌رود و تنها راه مقابله، اطاعت و پیروی از فرامین مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) است.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی