بلوار فردوس غرب به نام ناصر حجازی نامگذاری می‌شود/ میدان پیروزان؛میدان پرسپولیس شد


بلوار فردوس غرب به نام ناصر حجازی نامگذاری می‌شود/ میدان پیروزان؛میدان پرسپولیس شد

رییس کمیته ورزش شورای شهر تهران از تصویب نامگذاری بلوار فردوس غرب به نام ناصر حجازی خبر داد.

اقتصادآنلاین - فائزه مومنی ؛ حجت نظری در جریان جلسه علنی شورای شهر تهران با اشاره به تصویب نامگذاری بلوار فردوس غرب به نام زنده یاد ناصر حجازی اظهار کرد: مدتی قبل در نامه‌ای به کمیسیون نامگذاری شورای شهر تهران درخواست دادم تا مصوبه بلوار فردوس غرب به دلیل قرار گرفتن کمپ باشگاه استقلال در این معبر به نام ناصر حجازی تغییر کند.

وی ادامه داد: از طرفی دیگر هیچ مصوبه ای برای نامگذاری بلوارفردوس غرب وجود نداشت و این بلوار پس از نامگذاری بلوار فردوس و تاسیس به تبع نام خیابان قبلی که در امتدادش قرار داشت بلوارفردوس شناخته شد.

حجت نظری ادامه داد: با این مصوبه بلوار فردوس غرب به نام زنده یاد ناصر حجازی نامگذاری می شود و بلوار فردوس شرق نیز با همان نام بلوارفردوس که سالهاست از سوی مردم شناخته می شود باقی خواهد ماند.

عضو شورای شهر تهران افزود: در جلسه امروز شورا این این مسئله به رای گذاشته شد که از ۱۶ نفر حاضر ۱۱ نفر با آن موافقت کرده و بر این اساس بلوار فردوس غرب به نام ناصر حجازی تغییر نام خواهد بود.

به گفته نظری، میدان و خیابان پیروزان نیز به دلیل قرارگیری باشگاه پرسپولیس در این محدوده نیز به نام پرسپولیس نام‌گذاری خواهد شد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نقاشی سیزده بدر | 70 نقاشی کودکانه و رنگ آمیزی درباره سیزده به در