ماجرای دعوت از بازیگر خارج‌نشین برای بازی در «ستایش 3» چه بود؟


ماجرای دعوت از بازیگر خارج‌نشین برای بازی در «ستایش 3» چه بود؟ نوشته ماجرای دعوت از بازیگر خارج‌نشین برای بازی در «ستایش 3» چه بود؟ اولین بار در موسیقی ایرانیان. پدیدار شد.

ماجرای دعوت از بازیگر خارج‌نشین برای بازی در «ستایش 3» چه بود؟

ماجرای دعوت از بازیگر خارج‌نشین برای بازی در «ستایش 3» چه بود؟

فارس نوشت: کارگردان سریال «ستایش» گفت: قصه ما از همان ابتدا همینطور بود و قرار بود صابر کشته شود اما زمانیکه او نتوانست به ایران برگردد ما به این شکل اجرایی رسیدیم.

سعید سلطانی کارگردان سریال «ستایش» در گفتگویی تازه درباره پیشنهادش به رامسین کبریتی برای بازی در این سریال صحبت کرده است.

رامسین کبریتی در دو فصل ابتدایی سریال بازیگر نقش صابر پسر حشمت فردوس را بازی می‌کرد. در فاصله‌ای که بین فصل دو و سه ستایش افتاد، او به شبکه جم رفت و در ایران ممنوع الفعالیت شد. سوالی پیش می‌آید که آیا از ابتدا طراحی قصه ستایش۳ اینطور بود که صابر کشته شود و یا شما به خاطر اینکه برای استفاده از این بازیگر دچار محدودیت بودید دست به قتل او زدید؟

– کار که شروع شد خودم به شخصه با کبریتی تماس گرفتم و گفتم اگر دوست دارد در این سریال بازی کند، رایزنی کنیم تا بتواند برگردد او گفت که دوست دارد در ستایش بازی کند اما برای آینده کاری و زندگیم تصمیم‌هایی دارم که بازگشتم به ایران ممکن است برنامه‌هایم را تغییر دهد. او می‌خواست برای کارهای اقامتش اقدام کند و گفت اگر به ایران برگردم از برنامه‌هایم عقب می‌مانم. قصه ما از همان ابتدا همینطور بود و قرار بود صابر کشته شود اما زمانیکه او نتوانست به ایران برگردد ما به این شکل اجرایی رسیدیم.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فرهنگی و هنری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا