نجات کودک 3 ساله ربوده شده در کوهدشت


نجات کودک 3 ساله ربوده شده در کوهدشت

معاون عملیات فرماندهی انتظامی لرستان از نجات کودک سه ساله کوهدشتی خبر داد.

نجات کودک 3 ساله ربوده شده در کوهدشت

سرهنگ حسین نجفی معاون عملیات فرماندهی انتظامی لرستان گفت: کودک سه ساله کوهدشتی پس از ربوده شدن توسط سارقان خودرو به آغوش خانواده بازگشت.

سرهنگ حسین نجفی اظهار داشت: روز گذشته براساس اعلام فردی مبنی براینکه خودرو وی به همراه فرزند سه ساله اش مورد سرقت قرار گرفته است، موضوع به کلانتری محل وقوع سرقت و همچنین یگان امداد شهرستان کوهدشت اعلام شد.

او بیان کرد: ماموران با بکارگیری شیوه‌های تخصصی پلیسی موفق به شناسایی و مکان توقف خودرو در یکی از روستا‌های حوالی شهرستان کوهدشت شدند و با هماهنگی مقام قضائی به روستای مورد نظر رفته که سارقان به محض مشاهده خودرو‌های پلیس اقدام به فرار کردند.

معاون عملیات فرماندهی انتظامی لرستان ادامه داد: با انجام تعقیب و گریز و اجرای طرح مهار، پلیس به آن‌ها دستور ایست داد، اما متاسفانه سارقان به دستور و شلیک تیر‌های هوایی هشداری پلیس توجهی نکردند.

نجفی اضافه کرد: خودروی حامل سارقان بر اثر سرعت غیر مجاز از کنترل راننده خارج و واژگون شد و ماموران سه نفرمتهم سرنشینان خودرو را که دچار مصدومیت شده بودند به بیمارستان منتقل کردند.

او یادآور شد: در تحقیقات بعمل آمده محرز شد مالک خودرو پس از پارک اتومبیل در جلوی منزلشان از خودرو خارج و سوییچ را در ماشین جای می‌گذارد که در بازگشت متوجه می‌شود سارقان از غفلت و فرصت پیش آمده استفاده کرده و خودرو و فرزندش را ربوده اند.

معاون عملیات فرماندهی انتظامی لرستان افزود: در بازجویی‌های بعمل آمده متهمان اظهار داشتند در هنگام سرقت خودرو متوجه حضور کودک در آن نبودند و پس از طی مسیری کوتاه وی را در بین راه از اتومبیل پیاده که توسط ماموران به آغوش خانواده اش باز گردانده شد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


کودکان قربانیان قلدری اینترنتی