اعزام مبلغان مهدوی به مساجد ویژه 9 ربیع/ برگزاری دومین جشنواره «صراط» با همکاری کانون‌های مساجد


اعزام مبلغان مهدوی به مساجد ویژه 9 ربیع/ برگزاری دومین جشنواره «صراط» با همکاری کانون‌های مساجد

حجت‌الاسلام عباسعلی‌پور از برگزاری جشن «عهد همدلی با امام زمان(عج)» در مدارس شهر تهران و شهرستان‌های این استان به مناسبت 9 ربیع خبر داد و گفت: اعزام مبلغ به مساجد و آغاز جشنواره «صراط» نیز برای این ایام پیش‌بینی شده است.

«حجت‌الاسلام عباسعلی‌پور» در گفت‌وگو با خبرنگار گروه مهدویت و غدیر خبرگزاری شبستان با اشاره به برنامه‌های پیش‌بینی شده بنیاد مهدی موعود(عج) استان تهران ویژه ایام 9 ربیع‌الاول، اظهار کرد: برنامه عهد همدلی با امام زمان(عج) روز شنبه، 18 آبان‌ماه در مدارس شهر تهران و شهرستان‌های این استان به صورت جشن در ابتدای آغاز فعالیت مدارس و یا در طول زمان فعالیت شان اجرا می شود تا دانش آموزان بیش از پیش با آموزه های مهدوی آشنا شوند.

مدیر بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود(عج) استان تهران با اشاره به چاپ مجموعه بروشورهای مهدوی با موضوع عهد و پیمان با امام زمان (عج) جهت توزیع در جشن ها، مدارس و مساجد استان تهران تصریح کرد: به تمامی مساجد و مراکزی که بنا دارند جشن آغاز امامت امام زمان(عج) را برگزار کنند، مبلغ و کارشناس مهدوی از سوی بنیاد برای سخنرانی اعزام می شود که تاکنون در استان تهران، 20 مرکز این درخواست را ارائه کرده‌اند البته همچنان نیز فرصت برای ارسال این درخواست‌ وجود دارد و بنیاد آمادگی لازم برای اعزام مبلغان متخصص در این زمینه را داراست.

وی با اشاره به برگزاری دومین دوره جشنواره فرهنگی و هنری «صراط»، گفت: این جشنواره با هدف بهره‌گیری از ظرفیت‌های فرهنگی و هنری برای ترویج آموزه‌های مهدویت، به‌صورت ملی و با همکاری ستاد عالی هماهنگی کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد، حوزه هنری سازمان تبلیغات اسلامی و سازمان فرهنگی و هنری شهرداری تهران برگزار می‌شود.

عباسعلی پور با بیان اینکه جشنواره صراط در سه بخش طراحی پوستر، عکس نوشت و بنر شهری برگزار می‌شود، تصریح کرد: برای دومین دوره این جشنواره موضوعاتی از قبیل مهدویت و امیدبخشی، مهدویت، آینده روشن جهان، انتظار و انقلاب اسلامی، خانواده مهدوی و عهد و همدلی منتظرانه پیش بینی شده است که برای نفرات اول تا سوم هر بخش جوایز 30، 20 و 10 میلیون ریالی در مجموع ۱۸۰ میلیون رسال پیش‌بینی شده است.

مدیر بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود(عج) استان تهران خاطرنشان کرد: این جشنواره همزمان با روز نهم ربیع الاول سالروز آغاز امامت امام زمان(عج) آغاز می‌شود و افراد تا 10 بهمن 98 فرصت دارند آثار خود را به دبیرخانه این جشنواره به نشانی خیابان انقلاب، خیابان قدس، نبش خیابان ایتالیا، ساختمان بنیاد ارسال کنند. همچنین علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به سایت www.mahdaviat.ir مراجعه کنند.

پایان پیام/376

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مهدویت

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی