برگزاری جشن آغاز امامت حضرت ولی عصر (عج) با حضور آیت الله ملک حسینی


برگزاری جشن آغاز  امامت حضرت ولی عصر (عج) با حضور آیت الله ملک حسینی

جشن بزرگ آغاز امامت حضرت ولی عصر (عج) با حضور نماینده مردم مردم کهگیلویه و بویراحمد در مجلس خبرگان رهبری در یاسوج برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، جشن بزرگ آغاز امامت حضرت ولی عصر (عج) با حضور نماینده مردم کهگیلویه و بویراحمد در مجلس خبرگان رهبری در مصلی امام خمینی (رحمه الله علیه) یاسوج برگزار می شود.

طبق اطلاعیه شورای سیاست گذاری بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود (عج) استان کهگیلویه و بویراحمد، جشن بزرگ آغاز امامت حضرت ولی عصر (عج) و بیعت با قائم آل محمد (ص) پنج شنبه، ۱۶ آبان برابر با نهم ربیع الاول با حرکت مردمی از امامزاده عبدالله (ع) یاسوج به سمت مصلی حضرت امام خمینی (رحمه الله علیه) یاسوج آغاز می شود.

تجمع کنندگان ابتدا «زیارت آل یاسین» را در حرم امامزاده عبدالله (ع) قرائت می کنند و پس از آن راهپیمایی به سمت مصلی امام خمینی (رحمه الله علیه) آغاز می شود.

جشن بیعت با امام زمان (عج) همراه با تقدیم صدها هدیه نفیس به شرکت کنندگان به قید قرعه همراه با سخنرانی حضرت آیت الله «سیدشرف الدین ملک حسینی»، نماینده ولی فقیه در استان و نماینده مردم کهگیلویه و بویراحمد در مجلس خبرگان رهبری خواهد بود.

پایان پیام/82

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مهدویت

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اولین واکنش منوچهر هادی به ویدئوی جنجالی یکتا ناصر