روش های سنتی را در فروش زعفران به روش های علمی تبدیل نکرده ایم


روش های سنتی را در فروش زعفران به روش های علمی تبدیل نکرده ایم

احتشام با بیان اینکه روش های سنتی را در فروش زعفران به روش های علمی تبدیل نکرده ایم، گفت: باید با ایجاد زمینه های مناسب مزیت نسبی در بخش صادرات زعفران به مزیت رقابتی تبدیل شود.

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری شبستان، برنامه شب گذشته (شنبه 18 آبان) گفتگوی ویژه خبری شبکه دو سیما درباره تولید و صادرات زعفران بود که در اسن برنامه کارشناسان اقتصادی در این بخش به بیان توضیحاتی درباره میزان تولید این محصول و روش های صادرات آن پرداختند.

در بخشی از این برنامه خبری «محسن احتشام»، رئیس شورای ملی زعفران درباره عوامل موثر در رونق صادرات این محصول گفت: کیفیت محصول قیمت، مکان های توزیع، نوع بسته بندی و مشکل بازار و بازاریابی عوامل اثر گذار در صادرات زعفران کشور هستند.

وی با بیان اینکه روش های سنتی را در فروش زعفران به روش های علمی تبدیل نکرده ایم، گفت: باید با ایجاد زمینه های مناسب مزیت نسبی در بخش صادرات زعفران به مزیت رقابتی تبدیل شود.

احتشام با اشاره به اینکه بخش خصوصی کارهای زیادی در زمینه صادرات زعفران انجام داده اما بخش دولتی همپای بخش خصوصی نیامده است، گفت: مشوق های صادراتی باید به نحوی داده شود که صنعت بسته بندی زعفران رشد کند./

پایان پیام/50

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سیاسی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


خبر بیماری ترانه علیدوستی به حاشیه کشیده شد!