طالع بینی شخصی امروز / 19 آبان ماه


طالع بینی شخصی امروز / 19 آبان ماه

رکنا: طالع بینی امروز به متولدین ماه های مختلف سال توصیه های جالبی کرده است. با این بخش از سایت رکنا همراه باشید تا از طالع امروز ماه تولدتان باخبر شوید.

طـالـع بینی روزانـه متولدین فروردین

طالع بینی شخصی امروز / 19 آبان ماه

طالع بینی امروز شما نشان می دهد امروز بر اساس غرایزتان عمل کنید تا اشتباه نکنید. شما باید کنترل کردن و تفکر منطقی را کنار بگذارید. بگذارید باد شما را به هر سویی که می خواهد ببرد. احساسات خود را بررسی کنید و تأثیر آن بر دیگران را ببینید. امروز تحکیم برنامه ها و نقشه ها سخت می شود. بهتر است گزینه های جدید را بررسی کنید و یادداشت هایتان را با دیگران مقایسه کنید. خودتان را درگیر یک طرز فکر نکنید. شخصیت عالی شما توجه زیادی را به خود جلب می کند. امروز مدل لباس پوشیدن شما هر طور باشد، ولی حال و هوای شما افراد زیادی را به خود جذب می کند. اگر در رابطه ای دائمی هستید، ممکن است امروز غافلگیر شوید.

طـالـع بینی روزانـه متولدین اردیبهشت

طالع بینی شخصی امروز / 19 آبان ماه

طالع بینی امروز شما نشان می دهد وقت خوبی برای تفریحات فعال است: ورزش کردن، تلاش های عشقی کردن، نمونه بودن برای فرزندانتان و غیره. جنبه ی مادی مسایل برایتان اهمیتی ندارند. دوستان و شرکایتان ممکن است حمایت قابل توجهی از شما بکنند و احتمالا می بینید که محبوبیتی که قبلا به دست آورده بودید به دردتان می خورد. باید از کارهایی که نیازند صبوری، آرامش و تمرکز نیاز دارند اجتناب کنید. همچنین باید از برنامه ریزی برای ملاقات های مهم، مهمانی دادن یا داشتن اولین قرار اجتناب کنید. در این روز فریب آمیز برای بسیاری از شما سخت است که پاسخ های بدنی و هیجانیتان را کنترل کنید.

طـالـع بینی روزانـه متولدین خرداد

طالع بینی شخصی امروز / 19 آبان ماه

طالع بینی امروز شما نشان می دهد شما خود و فعالیت‌هایتان را بسیار محدود کرده اید، مانند سابق با دوستان‌تان رابطه ندارید.به همین دلیل احساس تنهایی می‌کنید.برای خانواده یا اطرافیان‌تان احساس دل نگرانی و دل مشغولی دارید اما بهتر است نگرانی را کنار بگذارید زیرا هر شخصی مسئول زندکی خودش است و هر شخص باید به تنهایی زندگی خود را بسازد، زیرا شما قدرت لازم را ندارید که در ﺁن واحد به چندین نفر کمک کنید و این کارتان باعث می‌شود از زندگی خودتان نیز باز بمانید. در این روزها به صحبت‌ها و انتقادهایی که در رابطه با خودتان از دهان اطرافیان تان می‌شنوید اهمیت زیادی می‌دهید، در صورتی که برای این مسائل نباید اصلا ارزشی قائل شوید.

طـالـع بینی روزانـه متولدین تیر

طالع بینی شخصی امروز / 19 آبان ماه

طالع بینی شخصی امروز / 19 آبان ماهطالع بینی امروز شما نشان می دهد از افکاری که در چند روز گذشته داشته اید استفاده عملی نمایید. مرزهای خود را وسیعتر کنید و از دانایی تان برای افراد دور و برتان استفاده کنید. امروز روز عمل است. به دلتان رجوع کنید و با نقشه جلو بروید. ما اغلب فکر می کنیم دل هایمان نرم و مهربان و آسیب پذیر است. امروز باید فکر کنید دلتان قوی، سخت و ماجراجو است. امروز هر اتفاقی ممکن است در رابطه شما بیفتد و اگر فکر کرده اید که امروز روزی معمولی است و زمانی برای رویاپردازی وجود ندارد اشتباه می کنید. فردی که برایتان یک دوست معمولی بود خیلی بیشتر از اینها می شود و این برایتان یک سورپرایز بزرگ است، مطمئن باشید.

طـالـع بینی روزانـه متولدین مرداد

طالع بینی شخصی امروز / 19 آبان ماه

طالع بینی امروز شما نشان می دهد علی رغم برنامه ی منظم و استراتژی واضح، نمی توانید دربرابر وسوسه ی خطر کردن و امتحان شانستان مقاومت کنید. ممکن است به سمت تلاش های جدید، ورزش های سنگین، شرط بندی و دیگر کارهای شدید کشیده شوید. البته حق این کارها را دارید. در این روزها همه به سهمشان از هیجان نیازدارند تا بعد از مدتی خستگی هایشان را رفع کنند. همسرتان ممکن است باعث افزایش تنش در رابطه تان شود. یک تلاش مشترک یا نقطه نظرمشابه می تواند کمک کند که اختلاف را حل کنید و دیالوگ هایتان را سازنده تر کنید. خوب است که شما و همسرتان تصمیم بگیرید که باهم به یک مسافرت بروید. توافق برسر تنظیم یک ماجراجویی جدید کمک می کند که جنگ های اخیر را کنار بگذارید.

طـالـع بینی روزانـه متولدین شهریور

طالع بینی شخصی امروز / 19 آبان ماه

طالع بینی امروز شما نشان می دهد امروز به نظر می‌رسد که فرد دیگری هم به اندازه شما از نظر احساسی متهم شده است و می‌تواند کاملاً ناراحت باشد. فقط یک چیز باعث می‌شود که شما احساسات شدید پیدا کنید اینکه بهش عادت کنید. آشفته شدن به خاطر مسائل غیر قابل حل دیگران برای شما زیاد اتفاق می‌افتد. به جای اینکه فکر کنید باید به طور کامل در دسترس افراد دیگر باشید، در ایجاد کردن مرزهای محکمی برای حفاظت کردن از آرامش ذهنی‌تان تردید نداشته باشید. روحیه شورشی شما امروز بر شما غلبه می کند. شما احساس نیاز شدیدی به آزادی بیشتر در محل کارتان می کنید.

طـالـع بینی روزانـه متولدین مهر

طالع بینی شخصی امروز / 19 آبان ماه

طالع بینی امروز شما می گوید امروز همه دوست دارند زیاد حرف بزنند، و از احساسات خود اجتناب می کنند. عواطف خود را کنار بگذارید و اجازه دهید ذهنتان و فکرتان کنترل را به عهده بگیرد. به مسائل رسیدگی کنید و مطمئن شوید که عواطف شما با اطلاعاتی که دریافت می کنید تداخل ندارند. اگر در روابط خود صداقت پیشه نکنید مسائل مبهم می شوند. از تأثیر حرف هایی که می زنید آگاه باشید. شما معمولاً از روابط خوشایند با مردم لذت می برید و دوست دارید که با همه ارتباط داشته باشید. شما مؤدبانه با احساسات دیگران برخورد می کنید. بعضی اوقات چیزهایی بطور ناگهانی اتفاق می افتند و شما ممکن است آماده باشید یا نباشید.

طـالـع بینی روزانـه متولدین آبان

طالع بینی شخصی امروز / 19 آبان ماه

طالع بینی امروز شما نشان می دهد فانتزی های رمانتیک شما تسلیم نیازهایتان به حرکت و عمل کردن می شوند. چشمتان روی همه چیز باشد و هوشیار باشید. ممکن است شانس فوق العده ای به دست بیاورید تا برنامه ی خودجوش محکمی را عملی کنید. بدون فکر کردن از این فرصت استفاده کنید. فردا ممکن است دیر بشود. تعاملتان با افرادی که علایق مشابهی دارند افزایش می یابد. احتمالا مجبور شوید که به یک مسافرت ناگهانی با هم بروید. چیزهای مرتبط با ورزش و تجهیزات ممکن است امروز در مرکز توجهتان قرار گیرند. حامیان جدیدی در اطرافتان خواهند بود و آماده هستند که تمام کمکشان را به شما کنند.

طـالـع بینی روزانـه متولدین آذر

طالع بینی شخصی امروز / 19 آبان ماه

طالع بینی امروز شما نشان می دهد به فکر دیگران بودن فقط یک کار انسان دوستانه نیست، این عمل خوب زیربنای فلسفی مسیر زندگی شما را تشکیل می‌دهد. این سخن به معنی این نیست که شما فقط با افرادی که می‌شناسید بامحبت رفتار می‌کنید، برای اینکه به نظر می‌رسد سرشت والای شما نتواند بین یک فرد غریبه و یک دوست تفاوت قائل شود. از نظر دید معنوی همه اشخاص با هم برابرند. اگر شما تمایل داشتید که به یک نفر کمک کنید ولی به شخص دیگری یاری نرسانید، باید دوباره به انگیزه‌های خود رسیدگی کنید. ذهن شما در محل کار به روی ایده جدیدی باز می شود. قوه تجسم و تخیل خود را ترغیب کنید تا احتمالات دیگری برایتان آشکار شوند و به صداهای منفی باف گوش ندهید.

طـالـع بینی روزانـه متولدین دی

طالع بینی شخصی امروز / 19 آبان ماه

در طالع بینی امروز شما آمده امروز حتماً باید بیرون بروید و نوازش باد را روی صورت خود حس کنید. با طبیعت ارتباط برقرار کنید و با عناصر چهارگانه آشنا شوید. نفس های عمیق بکشید و ریه های خود را پر از انرژی زندگی کنید. خودتان را روی قله کوهی مجسم کنید که به آبهای اقیانوس می نگرید. آگاهی خود را بالا ببرید تا چیزی از زیر نظرتان رد نشود. ذهنتان را باز نگه دارید و نسبت به ماجراهای تازه آماده باشید. امروز باید در زندگی رمانتیک خود آماده از دست دادن یا بردن یک چیز یا یک فرد باشید. غافلگیری عنصر مهم امروز است که می تواند شروعی جدید برایتان بیاورد.

طـالـع بینی روزانـه متولدین بهمن

طالع بینی شخصی امروز / 19 آبان ماه

طالع بینی امروز شما نشان می دهد هرچه عصر نزدیک تر می شود برایتان مهم تر می شود که بدانید چطور باید انرژی سازنده ی خود را به مسیر مناسب بیندازید. به سختی می توانید با اعضای خانواده توافق داشته باشید، ولی احتمالا دوستان، همسایه ها و اقوام نزدیک از شما حمایت خواهند کرد. امروز صبح ممکن است هنوز نگرانی های دیروز را داشته باشید، ولی به سرعت تسلیم احساسات مختلف می شود. در هنگامم روز سعی داشته باشید تا کارهایی را بپذیرید که به زمان یا تمرکز زیادی نیاز نداشته باشند. زندگی فعالی داشته باشید، ولی خودتان را در معرض خطرات غیرضروری قرار ندهید.

طـالـع بینی روزانـه متولدین اسفند

طالع بینی شخصی امروز / 19 آبان ماه

طالع بینی امروز شما نشان می دهد اگرچه شما هنوز برای افرادی که دوستشان دارید ارزش قائل هستید ولی الان وقت این است که به نیازهای خودتان هم توجه کنید. ونوس در هفتمین خانه شما که مربوط به ارتباطات است قرار گرفته و شما را تشویق می‌کند که به نیازهای افرادی که با شما صمیمی هستند توجه کنید. اما ژوپیتر در امتداد ونوس زیبا در اولین خانه شما که مربوط به نیازهای شخصی‌تان است قرار دارد و به شما کمک می‌کند چیزهایی که برای خودتان مفید هستند را ببینید. دوست داشتن خودتان از دوست داشتن دیگران مهم‌تر است.دوست دارید روال را بشکنید و کمی برای خودتان تنها باشید. شما از با خودتان تنها بودن واقعاً لذت می برید.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فال

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ببینید | ماجرای پخش شدن عکس‌های نعیمه نظام دوست در ویلای کردان؛ غافلگیر شدن خانم بازیگر...