قاتل سه قاضی در ولایت لوگر کشته شد


وزارت دفاع می گوید، شخصیکه سه قاضی محکمه استیناف ولایت پکتیا را در مسیر راه کابل گردیز به قتل رسانده بود خودش نیز روز گذشته در حمله هوایی نیروهای امنیتی افغان کشته شده است. وزارت دفاع ملی در یک اعلامیه گفته است که در اثر یک حمله هوایی نیروهای امنیتی افغان حوالی ساعت 06:00 شام روز گذشته در ولسوالی محمد آغه ولایت لوگر 4 طالب تروریست به شمول...

قاتل سه قاضی در ولایت لوگر کشته شد

وزارت دفاع می گوید، شخصیکه سه قاضی محکمه استیناف ولایت پکتیا را در مسیر راه کابل گردیز به قتل رسانده بود خودش نیز روز گذشته در حمله هوایی نیروهای امنیتی افغان کشته شده است.

وزارت دفاع ملی در یک اعلامیه گفته است که در اثر یک حمله هوایی نیروهای امنیتی افغان حوالی ساعت ۰۶:۰۰ شام روز گذشته در ولسوالی محمد آغه ولایت لوگر ۴ طالب تروریست به شمول یک قومندان کلیدی آنها بنام ویس الدین، کشته شده اند.

ویس الدین نام شخصی است که سه قبل سه تن از قاضیان محکمه استیناف ولایت پکتیا را در ولایت لوگر به قتل رسانیده بود.

 چهار قاضی محکمه استیناف ولایت پکتیا روز (پنج شنبه ۱۶ عقرب) در مسیر راه کابل گردیز در منطقه باقی آباد ولسوالی محمد آغه ولایت لوگر به قتل رسیده بود.

عبدالله حسرت، سخنگوی والی ولایت لوگر می گوید که نورالله قربانی ولد خیرالله رییس محکمه استناف دیوان جزا، ذین الله حافظی ولد شکرالله قاضی محکمه استیناف دیوان جزا ولایت پکتیا، محمد ایمل ولد محمد سالم قاضی محکمه استیناف دیوان امنیت عامه و سید کبیر مامور اجرایی منع خشونت علیه زنان ولایت پکتیا در این رویداد جان باخته اند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه افغانستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس عجیبی که منوچهر هادی از دخترش موقع سال تحویل رو کرد+ عکس