متهم به قتل در دادگاه: برای بریدن خربزه چاقو همراه داشتم


متهم به قتل در دادگاه: برای بریدن خربزه چاقو همراه داشتم

پسر معتاد که متهم است نوجوان 14 ساله‌ای را در یک میهمانی به قتل رسانده است صبح دیروز در شعبه دهم دادگاه کیفری استان تهران محاکمه شد.

متهم به قتل در دادگاه: برای بریدن خربزه چاقو همراه داشتم

رسیدگی به این پرونده از سال ۹۴ و به‌دنبال مرگ مرموز پسری نوجوان بعد از سقوط از بالکن خانه‌ای آغاز شد. پس از حضور مأموران در صحنه و انتقال جسد به پزشکی قانونی، علت مرگ ضربه مغزی اعلام شد.

در ادامه تحقیقات مشخص شد که پسر نوجوان شب حادثه در یک میهمانی بوده که از سوی جوانی به‌نام داریوش تهدید به خوردن مشروب شده بود و پس از آن هم وقتی متوجه نیت شوم متهم شده با او درگیری پیدا کرده و کشمکش آن‌ها منجر به سقوط پسر نوجوان از بالکن خانه شده است. بدین ترتیب متهم دستگیر شد و سرانجام بعد از ۴ سال پس از وقوع جنایت صبح دیروز از زندان به شعبه دهم دادگاه کیفری استان تهران به ریاست قاضی قربانزاده انتقال داده شد تا با حضور اولیای دم محاکمه شود.

در ابتدای جلسه اولیای دم خواستار قصاص متهم شدند و پس از آن متهم برای دفاع از خود در جایگاه قرار گرفت و اظهار داشت: از ۱۷ سالگی معتاد شدم. من قبول دارم که آن شب با مقتول مشروب خوردم، اما اتهام قتل را نمی‌پذیرم. چرا که او هیکل‌اش از من بزرگتر بود وقتی مقدار زیادی مشروب خورد حالش بد شد. من دیدم که او به طرف بالکن می‌رود، اما نمی‌دانستم که قصد دارد خودش را به پایین پرتاب کند. وقتی هم که این کار را انجام داد من بسرعت او را به بیمارستان رساندم و هرگز قصدی برای کشتن او نداشتم.

پس از آن قاضی درباره چاقویی که در صحنه جنایت بود از متهم سؤال پرسید و متهم پاسخ داد: من آن چاقو را برای بریدن خربزه استفاده کردم وهرگز با آن چاقو پسر نوجوان را تهدید نکردم. پس از پایان اظهارات متهم پرونده قضات دادگاه برای صدور حکم وارد شور شدند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ژست خنده دار جنیفر لوپز در کنار فرزندانش