به‌گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا؛ در این روزها چهار سریال از هشت سریال در حال نمایش در کانال فارسی، در ژانر طنز و کمدی قرار دارند.

بر اساس این گزارش، «باغ سرهنگ» فلورا سام با بازی فرهاد آئیش، نیما فلاح، سحر ولدبیگی، مریم سعادت، آناهیتا همتی و مجید صالحی ساعت ۱۷ هر روز روی آنتن می‌رود.

خلاصه داستان این مجموعه از این قرار است: هادی در حال تلاش برای انتشار اولین آلبوم موسیقی خود است. او منتظر گرفتن مجوز اشعار آلبوم جدیدش است تا از پدرش کمک مالی بگیرد. او به دختری با نام سمیرا علاقه‌مند است و علی‌رغم مخالفت خانواده‌اش با او ازدواج می‌کند.

«خروس» سریال طنز دیگری است که رأس ساعت ۱۹ هر روز راهی پخش می‌شود.

این سریال را سعید آقاخانی کارگردانی کرده و یوسف تیموری، سیدجواد رضویان، ملیکا شریفی‌نیا، حمید لولایی، عزت‌الله مهرآوران و سپند امیرسلیمانی در آن بازی کرده‌اند.

«خروس» روایت جالب زندگی پدری است که دچار مشکل غیرمنتظره‌ای می‌شود. این مشکل خانواده را به تکاپو می‌اندازد و پسر خانواده با همفکری دوستانش تلاش می‌کند تا چاره‌ای برای رفع این مشکل بیندیشند.

باکس ساعت ۲۰ نیز با مجموعه طنز «چک برگشتی» با بازی ریما رامین‌فر، امیر جعفری، هومن برق‌نورد، بهاره رهنما و هدایت هاشمی پر شده است.

«چک برگشتی» محصول سال ۱۳۹۱ و به‌کارگردانی سیروس مقدم است.

در این سریال می‌بینید: دکتر مشرفی یکی از کاندیدهای مجلس است. مشاور او لطیف باید هرماه بابت مهریه همسر سابق خود رویا، دو سکه به او بدهد. همین دو سکه باعث دردسر او و مشرفی می‌شود.

«نون خ» به‌کارگردانی سعید آقاخانی، آخرین سریال طنز آی‌فیلم است که نوروز امسال از شبکه سه سیما پخش شد و این بار هر شب ساعت ۲۱ برای آی‌فیلمی‌ها نمایش داده می‌شود.

در این سریال اتفاق می‌افتد: نورالدین خانزاده صاحب یک کارگاه فرآوری تخمهٔ آفتاب‌گردان است. کشاورزان هم‌محلی نورالدین، محصول تخمهٔ آفتاب‌گردان خود را به نورالدین فروخته‌اند. نورالدین این محصول را به میرزایی ساکن تهران فروخته‌ تا او آن در کشور ترکیه به فروش برساند. خبر می‌رسد که میرزایی از دنیا رفته‌ و کشاورزان که از این خبر مطلع می‌شوند هر یک به نحوی سعی می‌کنند تا پول محصولاتی را که به نورالدین خانزاده فروخته‌اند، از او بگیرند. نورالدین هم متوجه می‌شود که او در اواخر زندگی‌اش آه در بساط نداشته‌ است.

سعید آقاخانی، حمیدرضا آذرنگ، علی صادقی، هومن حاجی‌عبداللهی، فریده سپاه‌منصور، نعیمه نظام‌دوست و سیاوش مفیدی در این سریال نقش‌آفرینی کرده‌اند.

بازپخش این مجموعه‌ها در دو نوبت به‌فاصله هشت ساعت تقدیم نگاه علاقه‌مندان به مجموعه‌های طنز ایرانی می‌شود.