جایگزینی برای کتاب وجود ندارد


جایگزینی برای کتاب وجود ندارد

جمالی با اشاره به اینکه سرانه مطالعه کتاب در جامعه ما قابل قبول نیست، گفت: هرچند فرصت و فضای مجازی ایجاد شده، اما چیزی جایگزین کتاب نخواهد بود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، نوزدهمین نمایشگاه بزرگ کتاب کهگیلویه و بویراحمد، دومین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری ها و سومین نمایشگاه رسانه های دیجیتال استان امروز ( ۱۸ آبان) با حضور مدیرعامل موسسه نمایشگاه های فرهنگی ایران، معاون سیاسی و امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد، مدیران استانی و شهرستان بویراحمد در مصلی امام خمینی (رحمه الله علیه) یاسوج افتتاح شد.

«احد جمالی» در این آئین با تبریک آغاز امامت امام زمان (عج) و همچنین آغاز هفته وحدت، گفت: معصوم می فرماید: «همه مردم هلاک می شوند به غیر از کسانی که عالم هستند و آگاهی پیدا کرده اند و همه عالمان نابود خواهند شد، به جز کسانی که عمل کنند و همه عالمان عمل کننده نابود می شوند به غیر از کسانی که اخلاص داشته باشند و این دسته را خطری تهدید می کند و آن هم هم نداشتم زیرکی و سیاست است».

معاون سیاسی و امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه سرانه مطالعه کتاب در جامعه ما قابل قبول نیست، یادآور شد: هرچند فرصت و فضای مجازی ایجاد شده، اما چیزی جایگزین کتاب نخواهد بود.

وی کتاب را شاخص رشد، بینش و آگاهی در جامعه دانست و اضافه کرد: اصل کتاب خوانی باید بر محور خدا باشد، در این صورت به نتیجه نخواهد رسید و حرکت غیر از آن محکوم به نابودی است.

جمالی با بیان اینکه در استان کهگیلویه و بویراحمد شاخص های خوبی وجود دارد و قبل از انقلاب بی مهری های زیادی به استان در خصوص فرهنگ و کتاب صورت گرفت، گفت: در همین مدت کوتاه انقلاب اسلامی، خدمات فرهنگی و کتاب خوانی به این استان صورت گرفته‌ است.

شایان ذکر است، نوزدهمین نمایشگاه بزرگ کتاب استان کهگیلویه و بویراحمد، دومین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری ها و همچنین سومین نمایشگاه رسانه های دیجیتال از ۱۸ لغایت ۲۳ آبان همه روزه صبح ها از ساعت ۹ تا ۱۲ و عصرها از ساعت ۱۵ لغایت ۲۰ پذیرای علاقه مندان به فرهنگ کتاب و کتابخوانی است.

پایان پیام/82

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فرهنگی و هنری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فال حافظ روزانه شنبه 1 اردیبهشت 1403 با معنی و تفسیر دقیق