پیش بازی منچستریونایتد-برایتون؛ پاتر در سرزمین عجایب


پیش بازی منچستریونایتد-برایتون؛ پاتر در سرزمین عجایب

شاگردان گراهام پاتر مقابل منچستریونایتدی قرار می‌گیرند در که در این برهه اصلا قابل پیش بینی نیست. اما چیزی...

طرفداری- منچستریونایتد در هفته دوازدهم لیگ برتر از برایتون میزبانی می‌کند.

مشخصات بازی

روز و تاریخ برگزاری: یکشنبه 10 نوامبر 2019 / 19 آبان 1398 ساعت: 17:30 تورنمنت: فصل 20-2019 لیگ برتر انگلیس ورزشگاه: اولدترافورد داور: جان ماس

ترکیب احتمالی دو تیم و شرایط آن‌ها

پیش بازی منچستریونایتد-برایتون؛ پاتر در سرزمین عجایب

پس از هفته ابتدایی فصل، منچستریونایتد بار دیگر موفق شد در اولدترافورد بیش از یک گل بزند و با نتیجه 3-0 از سد پارتیزان بلگراد گذشت، آن هم در شبی که می‌توانست چندین گل دیگر بزند. جدای از شکست غافلگیر کننده مقابل بورنموث، منچستریونایتد از 5 بازی اخیر خود در چهار بازی برنده از زمین خارج شده است. آن‌ها به دنبال این خواهند بود تا با نتیجه‌ای خوب و عملکردی مناسب راهی تعطیلات ملی شوند. پیروزی در بازی فردا می‌تواند شیاطین سرخ را تا رده هفتم جدول بالا بکشد و آن‌ها قطعا دوست ندارند اختلاف شش امتیازی فعلی با نوریچ قعر جدولی پا برجا بماند.

گراهام پاتر پس از عملکردی درخشان در اوسترشوند و سوانزی، حالا برایتون را از آن تیم خسته کننده و دست و پا بسته کریس هیوتن به یک تیم هجومی، شجاع و تماشاگر پسند تبدیل کرده است. ثبت 4 کلین شیت در 11 بازی قبلی، یکی دیگر از محاسن سیستم 2-5-3 او است که می‌تواند در طول حملات به 2-4-4 تغییر یابد. یکی از نقاط قوت هر تیم موفقی، مشخص بودن شاکله اصلی آن است که این را در برایتون فعلی می‌بینیم، به حدی که علیرضا جهانبخش هنوز نتوانسته است خودش را به ترکیب اصلی تیم برساند. مرغ‌های دریایی قطعا توان این را دارند که روز چالش بر انگیزی را برای شیاطین سرخ رقم بزنند.

مصدومان و محرومان دو تیم

پیش بازی منچستریونایتد-برایتون؛ پاتر در سرزمین عجایب

نکات آماری

منچستریونایتد در 11 دیدار خانگی خود با برایتون در مجموع رقابت‌ها، هرگز شکستی متحمل نشده است (9 برد و 2 تساوی). منچستریونایتد در هر چهار نبرد لیگ برتری خود با برایتون برنده شده است. منچستریونایتد پس از شکست 2-1 سال 1996 مقابل چلسی، در 41 بازی خانگی آخر خود در ماه نوامبر شکست نخورده است (34 برد و 7 تساوی). این طولانی‌ترین روند شکست ناپذیری در دیدارهای خانگی یک ماه، در تاریخ لیگ برتر است. تمامی بردهای منچستریونایتد در فصل جاری لیگ برتر با گل پیروزی بخش مارکوس رشفورد از راه رسیده است که دو مورد از آن‌ها، از روی نقطه پنالتی بوده است. در واقع در فصل جاری لیگ برتر، هیچ بازیکنی به اندازه رشفورد گل پیروزی بخش به ثمر نرسانده است. گراهام پاتر (سرمربی برایتون) در 8 بازی لیگ برتری خود به عنوان بازیکن، تنها یکبار برنده شده است که برد 6-3 اکتبر 1996 همراه با ساوتهمپتون مقابل منچستریونایتد بر می‌گردد. سرمربی فعلی منچستریونایتد، اوله گونار سولسشر در آن روز به عنوان یار تعویضی وارد زمین شد.

پیش بینی هو اسکورد

منچستریونایتد 2-0 برایتون

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس های جنجالی و برهنه سارا و نیکا در استخر مختلط