آب‌گرفتگی تعدادی از خیابان‌های شهر قشم


آب‌گرفتگی تعدادی از خیابان‌های شهر قشم

قشم- ایرنا- در پی بارندگی‌های عصر امروز (شنبه هجدهم آبان‌ماه) تاکنون، تعدادی از معابر و خیابان‌های شهر قشم دچار آب‌گرفتگی شد.

بنا بر مشاهدات عینی خبرنگار ایرنا، بارندگی‌های امشب موجب تجمع آب در برخی از معابر قشم از جمله بلوار مقابل پارک زیتون، حاشیه میدان امام‌قلی‌خان و حاشیه بیشتر خیابان‌ها شد.

مدیر امور شهری و روستایی سازمان منطقه آزاد قشم به خبرنگار ایرنا گفت: تمام آب‌گرفتگی‌ها توسط عوامل کارگری خدمات شهری و ماشین آلات جمع آوری آب‌های سطحی برطرف می‌شود.

فرج طهماسبی دیزج افزود: هم اکنون ۱۰۰ نیروی آماده‌باش واحد خدمات شهری در قشم برای بازگشت شرایط شهر به حالت عادی خود تلاش می‌کنند.

وی ادامه داد: از عصر امروز تا کنون ۴۰ نیروی کارگری با ۱۸ دستگاه ماشین آلات در سطح شهر در حالت آماده باش و خدمت‌رسانی هستند.

مدیر امور شهری و روستایی سازمان منطقه آزاد قشم اظهار کرد: برای جلوگیری از ورود آب به خانه‌ها و مغازه‌ها نیز حدود ۵۰۰ کیسه ماسه در سطح شهرتوزیع شد.

آب‌گرفتگی تعدادی از خیابان‌های شهر قشم

بارش باران همراه با رعد و برق که از عصر امروز (شنبه) در شهرستان قشم آغاز شده است تا ساعت ۲۴ فردا یکشنبه ادامه دارد و از اینرو دستگاه‌های امداد رسان شهرستان در آماده باش هستند.

از عصر امروز فعالیت سامانه بارشی در شهرستان قشم آغاز شد که تا کنون بیشترین بارندگی با ۶.۵ میلی‌متر بارش در روستای سَلَخ از توابع بخش حَرّا ثبت شد.همچنین روستاهای طَبل و رَمکان با ۶ میلی‌متر بارش بعد از روستای سَلَخ بیشترین بارش‌ها را داشت.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه قشم

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جملات و متن تبریک روز جهانی خلبان به همسرم و عشقم + عکس نوشته و استوری