52 اثر به نمایشگاه پایانی سومین سوگواره عکس عاشورایی سیستان و بلوچستان راه یافت


52 اثر به نمایشگاه پایانی سومین سوگواره عکس عاشورایی سیستان و بلوچستان راه یافت

زاهدان- ایرنا- مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی سیستان و بلوچستان گفت: هیات داوران پس از بررسی آثار ارسالی عکاسان از سراسر کشور و براساس سیاست‌های سوگواره 52 اثر را در بخش پایانی این رقابت‌ها برای عرضه در نمایشگاه انتخاب کرد.

حسین مسگرانی عصر شنبه در حاشیه این نمایشگاه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: ۱۴۸ عکاس از سراسر کشور با هزار و ۱۴۱ تک عکس و ۱۳ مجموعه عکس در مهلت اعلام شده از سوی دبیرخانه، در این جشنواره شرکت کردند.

وی گفت: مهدی نجارپیشه، مجید شقایی فلاح و صادق سوری اعضای هیات داوران هستند که پس از بررسی آثار ارسالی و براساس سیاست‌های سوگواره در نهایت ۵۲ اثر را در بخش پایانی این رقابت‌ها انتخاب و مجوز حضور این آثار به نمایشگاه را صادر کردند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی سیستان و بلوچستان افزود: عکاسان منتخب سومین سوگواره به ترتیب تعداد آثار پذیرفته شده فاطمه اسماعیلی با چهار اثر، مهزیار مهدیپور چهار اثر، علی نجات‌بخش‌اصفهانی سه اثر، جابر غلامی سه اثر، حامد غلامی 2 اثر، علی اصغر علیمرادی ۲ اثر، احسان جزینی ۲ اثر، محمودرضا معین‌پور ۲ اثر، مجید حجتی ۲ اثر، رضا حضرتی ۲ اثر، سید علی رضویان ۲ اثر، سعید شه‌بخش یک اثر، مرضیه عرب، علی عبدلی، هادی شهریاری، سبحان رنگریز، سبحان صالحی، وحید مومن زاده، امیر عنایتی، علی اسداللهی سوته، قدیر وقاری، عطا رنجبر زیدانلو، سید محسن مهری، علی ابک، احمد محسنیان، حامد راستی، حسین اسدی، رسول مختاری، رضا برادران اصفهانی، مهرناز خاتمگویا، سیدعلی حسینی فر، امین رحمانی و سید متین هاشمی هستند.

وی بیان کرد: نفرات برگزیده این سوگواره بزودی معرفی خواهند شد.

مسگرانی گفت: سومین سوگواره عکس عاشورایی با انتشار فراخوان از ابتدای ماه محرم کار خود را آغاز و در بخش جنبی 2 نمایشگاه در موکب‌های اربعین حسینی برپا کرده است.

وی ادامه داد: این سوگواره توسط کانون عکاسان مستقل سیستان و بلوچستان با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان و دفتر امور قرآن و عترت این اداره کل برگزار شده است.

نمایشگاه پایانی سوگواره عکس عاشورایی از امروز تا 23 آبان در محل نگارخانه فردوسی مجتمع فرهنگی هنری زاهدان برای بازدید عموم دایر شده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سیستان و بلوچستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی