شیلر با این آهنگ تالار وزارت کشور را منفجر کرد!


شیلر با این آهنگ تالار وزارت کشور را منفجر کرد!

اعضای گروه شیلر در سومین کنسرت خود در تهران به اجرای قطعات جدیدشان پرداختند و توانستند با اجرای قطعه «تو را حس می‌کنم»، مخاطبان را که شور و هیجانشان چندان فوران نکرده بود به وجد آورده و تالار وزارت کشور را منفجر کنند. نوشته شیلر با این آهنگ تالار وزارت کشور را منفجر کرد! اولین بار در موسیقی ایرانیان. پدیدار شد.

شیلر با این آهنگ تالار وزارت کشور را منفجر کرد!شیلر با این آهنگ تالار وزارت کشور را منفجر کرد!اعضای گروه شیلر در سومین کنسرت خود در تهران به اجرای قطعات جدیدشان پرداختند و توانستند با اجرای قطعه «تو را حس می‌کنم»، مخاطبان را که شور و هیجانشان چندان فوران نکرده بود به وجد آورده و تالار وزارت کشور را منفجر کنند.

گروه شیلر به سرپرستی کریستوفر فون دایلن شامگاه جمعه ۱۷ آبان در تالار وزارت کشور روی صحنه رفت.

گروه شیلر در این کنسرت به اجرای قطعات آلبوم تازه خود به نام «صبح دم» و همچنین قطعات مشهور خود به صورت اینسترومنتال (بی‌کلام) پرداختند که از آن جمله می‌توان به «تو را حس می‌کنم»، «برلین-مسکو»، «آرامش بخش» و … اشاره کرد.

از نکات جالب توجه این کنسرت استقبال حاضران از اجرای قطعه «تو را حس می‌کنم» بود، طرفداران که تا پیش از اجرای این قطعه شور و هیجانشان چندان فوران نکرده بود، به محض آغاز اجرای این قطعه سالن وزارت کشور مملو از تشویق خود کرده و به نوعی منفجر کردند.

فون دیلن در طول کنسرت ضمن ابراز خشنودی از دیدار با طرفداران ایرانی خود؛ از حاضران در سالن تشکر کرد و حضور مجددش در تهران و برگزاری کنسرت را باعث افتخار خود دانست.

او همچنین در پایان کنسرت با به دست گرفتن تلفن همراهش از تشویق و هیجان مخاطبان ایرانی خود در سالن تصویربرداری کرده و آرزو کرد بار دیگر با طرفدارانش در ایران دیدار کند.

شیلر در سبک موسیقی الکترونیک کار می‌کند و این سومین حضورشان در تهران برای اجرای کنسرت بود. این گروه با نوازندگان و خوانندگان مختلفی در دنیا کار کرده است و اعضای ثابتی ندارد و بیشتر به خاطر سبک موسیقی خود شناخته شده است.

گروه شیلر آلبوم «صبح دم» را به سرپرستی و آهنگسازی کریستوفر فون دایلن، روز دوم فروردین امسال از سوی کمپانی سونی موزیک در برلین رونمایی و به شکلی جهانی منتشر کرد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فرهنگی و هنری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فیلم/ عواقب مخالفت با اسرائیل برای یهودیان