تاکید دبیرکل جنبش انصارالله یمن به ادامه مقاومت


بدر الدین الحوثی: ما دشمنان را به زانو در آورده ایم و شکست مقاومت سرابی بیش نیست

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما ؛ به نقل از شبکه تلویزیونی المسیره،عبد الملک بدر الدین الحوثی ,دبیر کل جنبش انصار الله یمن امروز شنبه در سخنانی خطاب به تجمع میلیونی یمنی ها در شماری از استانهای این کشور به مناسبت جشنهای میلاد حضرت رسول اکرم (صلی الله علیه و آله سلم) گفت :هرکسی که برای جنگ و محاصره تلاش می کند تا بر ما حاکم شود و ما را به زانو در آورد, برای کاری غیر ممکن و نشدنی تلاش می کند و عاقبت کارش نیز زیان و خسارت است.

شکست دشمنان و ادامه مقاومت ملت یمن

وی افزود : به ائتلاف متجاوز توصیه می کنم تجاوز و محاصره را متوقف کند زیرا ملت ما از مسیر آزادیبخش خود که استقلال کامل را برای آن محقق کرده است بازنخواهد گشت.

سرقت منابع نفتی یکی از اهداف جنگ علیه ملت یمن است
دبیرکل جنبش انصارالله یمن سیطره بر میدانهای نفتی و سرقت و چپاول نفت و گاز این کشور را یکی از اهداف جنگ علیه یمنی ها و محاصره آنان طی این سالها دانست .
عبدالملک بدرالدین یمن در سخنانی به مناسبت فرارسیدن میلاد پیامبر اکرم (ص) در ابتدای سخنان خود از امت اسلامی و ملت یمن خواست از رسول خدا (ص) تبعیت کنند و خود را به قرآن مجید و فرهنگ قرآنی تجهیز کنند و از تبعیت استکبار و غرب خودداری کنند و به استقلال واقعی خود در عرصه های فرهنگی، فکری و دیگر عرصه های زندگی اعم از اقتصادی و سیاسی توجه کنند.
وی ضمن درخواست از جوانان برای پرهیز از هرج و مرج فرهنگی در پایگاه های ارتباط اجتماعی و رسانه ها افزود: بخش زیادی از آنچه در این پایگاه ها منتشر می شود برای گمراه کردن آنها و کشاندن آنها به فساد اخلاقی است و عامل این اقدامات نیز دشمنان امت اسلامی هستند. ما امت محمد (ص) هستیم و باید آگاه باشیم و باید بدانیم که هستیم و باید چگونه باشیم. باید دشمن و توطئه ها و ابزارهای آن را در این جنگ شیطانی بشناسیم.
دشمنان همچنان درپی توطئه و نفوذ در میان ملت های مسلمان هستند
دبیرکل جنبش انصارالله یمن گفت: از ملت های اسلامی می خواهم در تعامل با مشکلات خود هشیار باشند تا روزنه ای برای نفوذ دشمنان باز نکنند.
وی ضمن اشاره به تحولات اخیر لبنان و عراق، به خوشحالی رژیم صهیونیستی از تحولات این کشورها اشاره کرد و افزود: خوشحالی آمریکا از این حوادث به خوبی اهمیت رفتار حکیمانه و آگاهانه و رفتار درست را که باعث تحقق اهداف و خواسته های قانونی بدون خدمت به دشمنان می شود، نشان می دهد. از حکومت ها نیز می خواهم در قبال ملت های خود تقوای الهی در پیش بگیرند و نقش خود را برای خدمت خالصانه به مردم انجام دهند و به خطر عملکرد نادرست خود و عواقب فساد که بیش از پیش باعث تشدید بحران ها می شود واقف باشند.
عبدالملک بدرالدین در ادامه خطاب به ائتلاف متجاوز گفت: به ائتلاف توصیه می کنم دست از جنایت و تجاوز علیه ملت بزرگ ما بردارد. ملت ما به یاری خداوند از مسیر آزادی خواهانه ای که در پیش گرفته است و استقلال کامل و تصمیم گیری آزادانه را درباره موضوعات داخلی و موضوعات امت اسلامی و در صدر آنها آرمان فلسطین به دنبال خواهد داشت عقب نشینی نخواهد کرد. موضع ملت بزرگ ما در خصوص اصرار بر حق استقلال و اصرار آن بر برادری اسلامی با دیگر مسلمانان موضعی اصولی و دینی است و قابل معامله سیاسی نیست. کسانی که با جنگ، محاصره، تجاوز و جنایات روزانه در صدد سلطه بر ملت مسلمان یمن هستند و می خواهند ما را وادار به تبعیت و بردگی کنند تلاش بیهوده می کنند و به چنین هدفی دست پیدا نخواهند کرد و چیزی جز شکست نصیب آنان نخواهد شد.
دبیرکل جنبش انصارالله یمن ادامه داد: دست برادری و صلح به سوی امت اسلامی دراز می کنیم و کسانی که با ملت یمن دشمنی و به آن تعرض می کنند مسئول تصمیم نادرست و اقدامات ظالمانه خود هستند. ادامه تجاوزات به معنای توسعه توانمندی های نظامی ما و وارد کردن شدیدترین ضربات به عنوان اقدامات پیشگیرانه جهت جلوگیری از تجاوزات است و این حق قانونی ماست. بر همین اساس از رژیم سعودی می خواهم تجاوزات و محاصره را متوقف کند و حق همجواری را رعایت کند در غیر این صورت ادامه تجاوزات خطرات زیادی دارد و نتایج وخیمی برای آنها به دنبال دارد. پس از پنج سال تجاوز باید به چنین چیزی پی برده باشید.
هشدار به رژیم صهیونیستی
وی در ادامه به سخنان بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی اشاره کرد و افزود: این جنایتکار صهیونیست از یمن سخن گفته و آن را تهدیدی برای اسرائیل دانسته و کوشیده است مسئله را طبق معمول به ایران ربط دهد. در اینجا تاکید می کنیم موضع ما در خصوص دشمنی با رژیم اشغالگر صهیونیستی موضعی اصولی، انسانی و اخلاقی و تعهدی اخلاقی است که در خصوص آن با آزادگان و شرافتمندان جهان اتفاق نظر داریم. اگر اسرائیل مرتکب حماقتی علیه ملت ما شود ملت ما برای اعلام جهاد در راه خداوند تردیدی به خود راه نخواهد داد و در وارد کردن شدیدترین ضربات به اهداف مهم این رژیم تردیدی به خود راه نخواهیم داد.
وی در ادامه سخنان خود به مناسبت فرارسیدن میلاد پیامبر اسلام (ص) گفت: از محافل رسمی در کشور می خواهم به رغم کمبود منابع و شرایط جنگ و محاصره، سطح تلاش های خود را برای خدمت به ملت افزایش دهند و تلاش کنند اوضاع نهادهای دولتی را بهبود بخشند و فعالانه با فساد مبارزه کنند و بندهای سند ملی را اجرا کنند و برای تحقق هر چه بیشتر عدالت و امنیت بکوشند و اوضاع زندان ها را اصلاح و مشکلات زندانیان را حل کنند. همچنین از طیف های مختلف ملت بزرگ یمن می خواهم به حرکت در مسیر آزادی خواهی و استقلال طلبی گام بردارند و از نفوذ بیگانگان جلوگیری و وحدت و آشتی ملی خود را حفظ و به خانواده های شهدا و رزمندگان توجه کنند و زکات را به عنوان یکی ارکان اسلام پرداخت کنند.
قدردانی از استقامت و ایثار ملت یمن
وی در ادامه خطاب به مردم بزرگ و صبور یمن گفت: از رنج های شما که بخش زیادی از آن نتیجه محاصره و جنگ برای از بین بردن کشور و تحت فشار قرار دادن آن و نابودی اقتصاد آن است اطلاع داریم. سرقت نفت و گاز کشور با همکاری مزدوران داخلی از طریق سیطره بر میدان های نفت و گاز کشور در مأرب، شبوه و حضرموت و برداشت از چاه های نفت این استان ها از دیگر اهداف جنگ و محاصره علیه ملت یمن است که میزان آن در سال های جنگ بیش از 120 میلیون بشکه نفت برآورد شده است که سرقت بزرگی است. درآمدهای ملت یمن از نفت و گاز و منابع دیگر که به سبب جنگ و محاصره و اقدامات مزدوران خائن از آن محروم شده است به 12 تریلیون (به واحد آن اشاره نمی کند) می رسد که برای پرداخت حقوق ها به مدت 12 سال کفایت می کند. این نشان دهنده میزان ظلم و ستمی است که به ملت ما شده است. این مسئله ایجاب می کند ملت ما همچنان به پایداری و مقاومت در برابر تجاوزات ظالمانه ادامه دهند. ملت ما بر حق است و سرانجام پایداری و مقاومت و توکل بر خداوند نیز پیروزی است که خداوند وعده آن را داده است
دبیر کل جنبش انصار الله یمن که در جمع میلیونها نفر از مردم این کشور در آستانه فرخنده میلاد پیامبر رحمت حضرت محمد مصطفی صلی الله علیه و آله و سلم در صنعا سخنرانی می کرد بر ادامه مقاومت دربرابر تجاوز عربستان سعودی و متحدانش تاکید کرد .مراسم مشابهی در شهرهای یمن از جمله در شهرهای الحدیده, صعده, حجّه و اب برگزار شد .

میدان سبعین در صنعا پایتخت یمن مملو از عاشقان و پیروان رسول گرامی اسلام محمد مصطفی صلوات الله علیه و آله است. صدها هزار نفر هم اکنون با تجمع در میدان صنعا، در حال تماشای برنامه های مختلف از جمله مدیحه سرایی جمعی و فردی به مناسبت سالروز فرخنده آن حضرت هستند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بین‌الملل

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ادعای جلیل محبی درباره بازگشت گشت ارشاد