نماینده ولی فقیه: توزیع ثروت در کردستان مورد توجه ویژه قرار گیرد


نماینده ولی فقیه: توزیع ثروت در کردستان مورد توجه ویژه قرار گیرد

سنندج - ایرنا - نماینده ولی فقیه در کردستان گفت: علاوه بر تولید، توزیع ثروت نیز باید در این استان مورد توجه مسئولان قرار گیرد.

آیت الله سید محمد حسینی شاهرودی روز شنبه در جلسه شورای توسعه استان که به ریاست وزیر کشور برگزار شد، اظهار داشت: تقویت تولید از مباحث حائز اهمیت در کردستان است ولی توزیع ثروت مهم‌تر است چراکه این مهم افزایش درآمد سرانه را به دنبال خواهد داشت

وی گفت: انتظار داریم در مدت باقی مانده دولت تدبیر و امید، توسعه کردستان با اجرا و تکمیل پروژه‌های نیمه تمام تاثیرگذار آن سرعت بگیرد البته در حوزه‌هایی مختلف کارهای ارزشمند و خدمات مطلوبی انجام و پروژه های زیادی اجرا شده است.

نماینده ولی فقیه در کردستان بر عملیاتی کردن پروژه‌های حوزه آب در این استان تاکید کرد و افزود: می‌طلبد در مسیر توسعه، رفع موانع و بسترسازی برای حضور مردم نیز از سوی مسئولان مورد توجه ویژه قرار گیرد.

آیت‌الله حسینی شاهرودی با تاکید بر اندیشیدن فکر اساسی برای اشتغال پایدار مرزنشینان اضافه کرد: باید بخش صادرات در مرزهای کردستان پررنگ‌تر شود چرا که فعالیت مرزی منافع بیشتری برای کشور و به تبع استان دارد.

وی با بیان اینکه اکنون تنها از یک دهم ظرفیت بخش شیلات استان استفاده می‌شود در حالیکه قابلیت توسعه بیشتر آن وجود دارد، یادآور شد: این استان در خصوص تولید و صادرات گوشت قرمز و سفید هم دارای ظرفیت فراوانی است و نیاز است پروژه‌های خاصی در این بخش اجرایی شود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کردستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تقویم حجامت 1403