نقص فنی قطار در خط دو مترو و عذرخواهی


مدیرعامل شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه از نقص فنی پیش آماده در خط دو متروی تهران از شهروندان و مسافران عذرخواهی کرد.

نقص فنی قطار در خط دو مترو و " عذرخواهی"به گزارش خبرگزاری صدا و سیما به نقل از مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه؛ فرنوش نوبخت پیرو اطلاعیه قبلی با موضوع نقص فنی یکی از قطار‌های خط ۲ که موجب نارضایتی برخی از مسافران این خط شد، گفت: در شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه تمامی تلاش خود را می‌کنیم تا بهترین خدمات را ارائه دهیم.
وی گفت: شرکت به عنوان بزرگ‌ترین شرکت در زمینه حمل‌و‌نقل ریلی درون شهری کشور همواره سعی کرده است با برنامه ریزی مناسب بهترین امکانات و خدمات را به شهروندان و مسافران خود ارائه دهد و امسال نیز توانستیم با همکاری کارشناسان فنی، کارکنان زحمتکش شرکت و همکاری متخصصان داخلی شاهد کاهش فاصله حرکت قطار‌ها در خطوط ۷ گانه مترو باشیم، اما نقص فنی در برخی از قطار‌ها یکی از مشکلاتی است که با تمامی تلاشی که ما برای سرویس و تعمیر و بازآماد کردن قطار‌ها انجام می‌دهیم، شاهد آن هستیم.
وی با اشاره به اینکه صبح امروز شنبه در نخستین روز هفته با خرابی قطار در خط ۲ روبرو شدیم و تلاش کارشناسان فنی در محل ایستگاه برای رفع نقص فنی پیش آماده بی‌نتیجه ماند، گفت: مجبور به انتقال این قطار به پایانه شدیم و این توقف پانزده دقیقه‌ای باعث اختلال در اعزام کل قطار‌ها در خط ۲ شد و این مشکل هنوز به روال عادی برنگشته بود که نقص فنی قطار دیگری در این خط باعث طولانی‌تر شدن اختلال در سرویس دهی این خط و موجب بروز ازدحام جمعیت در تمامی ایستگا‌های خط دو و بخصوص سکوی ایستگاه تهران (صادقیه) در خط ۵ شد.
نوبخت افزود: کارکنان ایستگاه صادقیه مدام مسافران را دعوت به حفظ آرامش و از نقص فنی پیش آمده از مسافران عذرخواهی می‌کردند و از مسافران می‌خواستند برای کاهش ازدحام تا رفع نقص فنی در خط ۲ برای رسیدن به مقاصد خود از ایستگاه تقاطعی ارم سبز در خطوط ۴ و ۵ استفاده کنند تا از ازدحام جمعیت در ایستگاه‌های قبل و بعد کاسته شود.
وی خاطرنشان کرد: هیچ گونه اختلالی در خط ۵ متروی تهران و حومه نداشتیم و اطلاع رسانی صورت گرفته فقط برای استفاده از ایستگاه‌های خط ۴ برای جلوگیری از معطلی شهروندان و مسافران بود.

نقص فنی؛ علت ازدحام جمعیت در خط ۲ مترو تهران

قطار مترو در خط ۲ دچار نقص فنی شد، که حل مشکل فنی این قطار در محل ایستگاه بی‌نتیجه ماند و قطار به پایانه منتقل شد.

آقای محمدیان مدیر ارتباطات و امور بین الملل شرکت بهره‌برداری متروی تهران وحومه با پوزش از شهروندان و مسافران گفت: قطار مترو ساعت ۷:۴۵ امروز در ایستگاه دانشگاه شریف در خط ۲ دچار نقص فنی شد و متاسفانه توقف ۱۵ دقیقه‌ای قطار در ایستگاه، حرکت قطار‌های دیگر را دچار اختلال کرد و در اولین روز هفته، این قطار در ساعت اوج سفر خراب شد و شاهد ازدحام بیش از حد مسافران در ایستگاه‌های خط دو بودیم.
وی افزود: خوشبختانه با انتقال این قطار، سرویس‌دهی به مسافران بعد از یک ربع توقف از سر گرفته شد و با توجه به ازدحام جمعیت که در ایستگاه‌های خط دو پیش آمده بود، شاهد شلوغی سکو‌های خط ۵ تهران – صادقیه-گلشهر نیز بودیم، اما اختلالی در خط ۵ مترو اتفاق نیفتاده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی