بوستر پمپ آبرسانی را به پمپکده سفارش دهید


بوستر پمپ آبرسانی را به پمپکده سفارش دهید

بوستر پمپ آبرسانی، آبیاری، آتش نشانی، دور ثابت و دور متغیر و... از انواع بوسترهایی هستند که این روزها در مکان‌های مختلف مورد استفاده قرار می‌گیرند.

به گزارش ایسنا، بنابر اعلام پمپکده، بوستر پمپ چیزی از نظر عملیات هدفی جدا از خود پمپ تک ندارد؛ اما به دلیل ساختاری که دارد، دارای ویژگی‌های متفاوت و به تناسب قوی‌تری است.

بوستر پمپ یکی از مهم‌ترین دستگاه‌ها در بخش آبرسانی ساختمان و واحدهای تجاری و کشاورزی می‌دانند. در واقع، اینکه در کجا مورد استفاده قرار بگیرد، مهم نیست. در هر شرایطی نیاز به چندین پمپ برای انتقال آب زیاد به نقاط دورتر یا ارتفاع بالا را داشتیم، بهترین جایگزین بوستر است.

تعریف بوستر پمپ

ساختار بوستر پمپ خیلی ساده است. این نوع ساختار در تمامی انواع بوستر مورد استفاده قرار می‌گیرد. در صورتی که چندین الکتروپمپ به صورت موازی در کنار هم قرار بگیرد، یک بوستر را تشکیل می‌دهند. حالا اینکه دقیقاً این ساختار چگونه است، بر اساس کاربرد و نوع آن نیز فرق دارد؛ اما در حالت کلی چیزی بیشتر از آن نیست.

هدف از استفاده از بوستر، افزایش فشار آب است. در ساختمان‌های مسکونی یا زمین‌های کشاورزی، انتقال آب را نمی‌توان با یک پمپ تک انجام داد. در واقع نشدنی است. برای اینکه پمپ تک فشار کافی را برای رساندن آب به نقاط دورتر در هنگام مصرف زیاد را ندارد. برای همین از چندین الکتروپمپ در کنار هم استفاده می‌کنند تا بتواند فشار لازم انتقال را به نقاط مورد نظر تأمین کند.

روش کار بوستر پمپ چگونه است؟

تمامی بوسترهای پمپ از یک نوع سیستم کارکردی پیروی می‌کنند. در حالت عادی که مصرف در کمترین مقدار خود قرار دارد، بوستر همانند پمپ تک عمل می‌کند. بر اساس برنامه داده شده، یک یا چند الکتروپمپ فعال بوده و وظیفه انتقال آب را بر عهده دارند. در صورتی که فشار آب افزایش پیدا کند، دیگر یک پمپ جوابگوی نیاز بقیه نخواهد بود. در این صورت پمپ بعدی روشن می‌شود. دقت کنید که همه پمپ‌ها به یکباره فعال نخواهند شد.

هدف استفاده بوستر پمپ در کاهش و کنترل میزان مصرف آب در ساختمان‌ها به ویژه شهرک‌ها است و همچنین اینکه از استهلاک دستگاه جلوگیری کند.

انواع برندهای بوستر پمپ

امروزه شرکت‌های زیادی درزمینهٔ تولید انواع بوستر پمپ در دنیا فعالیت می‌کنند. کارکرد اصلی همه آن‌ها یکسان است. تفاوت کیفیت و ساختار آن‌ها است که یک نمونه بین بقیه محبوب‌تر کرده است. مهم‌ترین برندهای تولیدکننده بوستر شامل:

· بوستر پمپ پمپیران

· بوستر پمپ گراندفوس

· بوستر پمپ پنتاکس

· بوستر پمپ داب

· بوستر پمپ ابارا

بوستر پمپ پنتاکس

پنتاکس یکی از معروف‌ترین شرکت‌های ایتالیایی تولیدکننده انواع بوستر پمپ است. این شرکت با تولید نمونه بوسترهای منحصر به فرد خود در دنیا فروش بسیاری بالایی به دست آورده است. این مسئله تا حدی پیشرفته است که امروزه یکی از اولین گزینه‌های شرکت‌ها برای افزایش فشار آب در ساختمان‌های مسکونی است. برای آگاهی از قیمت بوستر پمپ پنتاکس با شرکت پمپکده تماس بگیرید.

ویژگی‌های بوستر پمپ پنتاکس

· دارای کاربرد در سیستم‌های کشاورزی، ساختمانی و آتش نشانی

· دارای هد بالا

· جنس چدن

· دارای دبی بالا

· سری CB T بدون منبع تحت فشار و سه فاز

· مناسب جهت سیستم‌هایی با تغییر فشار بالا

· به کار بردن جدیدترین تکنولوژی در ساختار آن

· طراحی هیدرولیکی

· راندمان بالا

· مصرف برق کمتر

· موتور کوچک

· دارای اتلاف گرما و انرژی کمتر

· سیل مکانیکی فابریک

· کم صدا

مزیت‌های اصلی بوستر پمپ پنتاکس

· دارای بازده بالاتر نسبت به بقیه

· دارای اندازه کوچک‌تر نسبت به بقیه

· دارای طول عمر بالا

· دارای تولید صدای کمتر نسبت به بقیه

· دارای قابلیت جداسازی آسان

· دارای ضمانت نامه معتبر

· دارای سیستم قابلیت افزایش فشار به صورت خودکار

بوستر پمپ داب

داب دیگر شرکت ایتالیایی است که در زمینهٔ تولید انواع پمپ و بوستر با بیش از ۴۰ سال تجربه فعالیت می‌کند. داب یکی از رقیبان سرسخت پنتاکس است که مسئولان و طراحان آن توانستند با تولید نمونه‌های با کیفیت سهم بزرگی از بازار جهان را به دست بیاورند. برای آگاهی از قیمت بوستر پمپ آبرسانی داب با شرکت پمپکده تماس بگیرید.

ویژگی‌های بوستر پمپ داب شامل

· دارای سیستم وای فای و بدون سیم

· دارای ۴ پمپ به خاطر سیستم وای فای

· ظرفیت ۱۲۰ میلی لیتر در دقیقه

· قابلیت تحمل حداکثر دمای ۴۰ درجه سانتیگراد

· قرار گرفتن به صورت عمودی و افقی

· توان حداکثر فشار عملیاتی ۸ بار

· قابل استفاده در ساختمان‌های مدرن

بهترین کاربرد بوستر پمپ داب در ساختمان‌های مسکونی است. مدیران و طراحان این شرکت پرآوازه با درک مشکلات واحدهای مسکونی سعی کرده‌اند تا بهترین ساختار را به کار ببرند. در واقع ساختار و قطعات به کار رفته در بوستر پمپ به صورتی است که به راحتی می‌تواند فشار کم و زیاد در مصرف ساختمان‌ها تشخیص دهد. این تشخیص با استفاده از دستگاه‌های به روز انجام می‌شود.

هر دو برند بوستر در ایران مورد استفاده قرار می‌گیرد. اینکه شما کدام نوع را استفاده کنید، بسته به نوع هدف و کاربرد شما فرق دارد. در هر نقطه‌ای از ایران بسته به نوع آب و هوا و شرایط از یک نوع دستگاه و برند استفاده می‌شود. شما باید بررسی کنید که اول از همه ساختار کدام نوع برند در شرایط اقلیمی زندگی شما بهترین بازده را دارد و همچنین قطعات و لوازم بهتر پیدا می‌کند. البته اگر شما نیاز به خرید و نصب انواع قطعات را داشته باشید، خیلی راحت با تماس با شرکت می‌توانید این خدمات را دریافت کنید. در تماس کارشناسان ما سعی می‌کنند تا علاوه بر مشاوره در خرید، بهترین نمونه را به شما پیشنهاد دهند.

انتهای رپرتاژ آگهی

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اقتصادی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


معافیت معاملات بورس از مالیات بر عایدی سرمایه