قیمت سایپا کوییک آر در زمان تحویل به مشتریان چقدر خواهد بود؟


قیمت سایپا کوییک آر در زمان تحویل به مشتریان چقدر خواهد بود؟

قیمت سایپا کوییک آر (Quik-R) این روزها به یکی از موضوعات پربحث فعالان حوزه خودرو تبدیل شده است، از این رو قصد داریم قیمت احتمالی سایپا کوییک دو رنگ را مورد بررسی قرار دهیم. بر اساس جدیدترین طرح فروش گروه خودروسازی سایپا، خودرو سایپا کوییک آر به عنوان مدل جدید کوییک در طرح‌های پیش فروش... نوشته قیمت سایپا کوییک آر در زمان تحویل به مشتریان چقدر...

قیمت سایپا کوییک آر (Quik-R) این روزها به یکی از موضوعات پربحث فعالان حوزه خودرو تبدیل شده است، از این رو قصد داریم قیمت احتمالی سایپا کوییک دو رنگ را مورد بررسی قرار دهیم.

بر اساس جدیدترین طرح فروش گروه خودروسازی سایپا، خودرو سایپا کوییک آر به عنوان مدل جدید کوییک در طرح‌های پیش فروش این شرکت خودروسازی به مشتریان عرضه شد. طبق اعلام مدیران سایپا، سایپا کوییک آر در شرکت پارس خودرو به تولید خواهد رسید و از رنگ‌آمیزی بدنه و کابین دو رنگ بهره خواهد برد. فرایند تخصیص شماره شاسی و تکمیل وجه این خودرو از هفته چهارم بهمن 98 شروع می‌شود و شرکت پارس خودرو در هفته‌ای پایانی سال جاری این خودرو را به دست مشتریان خواهد رساند. هم‌اکنون پارس خودرو قصد دارد سایپا کوییک آر را با ترکیب رنگ قرمز-مشکی، مشکی-قرمز، سفید-قرمز و سفید-مشکی به بازار عرضه کند. مدیران سایپا اعلام کردند این گروه خودروسازی تولید سایپا کوییک آر یا کوییک دو رنگ را با هدف کاهش تقاضا برای خرید خودروهای سفید و افزایش جذابیت ظاهری برای مصرف‌کنندگان انجام می‌دهد.

قیمت سایپا کوییک آر

قیمت سایپا کوییک آر در زمان تحویل به مشتریان چقدر خواهد بود؟قیمت سایپا کوییک آر در زمان تحویل به مشتریان چقدر خواهد بود؟

طی هفته گذشته که مشتریان مراحل پیش خرید سایپا کوییک آر را انجام داده‌اند، تاکنون جزئیات کاملی از قیمت قطعی و میزان امکانات این خودرو منتشر نشده است و فقط مشتریان از این موضوع خبر دارند که کوییک آر خودرویی با دو رنگ و با ترکیب رنگ جدید خواهد بود. هرچند پارس خودرو و سایپا قیمت کوییک آر را به صورت قطعی اعلام نکردند، اما می‌توان قیمت احتمالی آن را بر اساس قوانین موجود پیش‌بینی کرد. اخیرا سایپا کوییک آر با مبلغ پیش پرداخت 34 میلیون و 700 هزار توان به مشتریان فروخته شد. در شرایطی که سایپا برای کوییک دنده‌ای معمولی مبلغ پیش پرداخت 30 میلیون و 700 هزار تومان را در نظر گرفته است و همچنین مدل ساده کوییک در طرح‌های فروش فوری با قیمت 61 میلیون و 220 هزار تومان به مشتریان عرضه شد.

قیمت سایپا کوییک آر در زمان تحویل به مشتریان چقدر خواهد بود؟قیمت سایپا کوییک آر در زمان تحویل به مشتریان چقدر خواهد بود؟

با توجه به این موارد، اگر به قوانین موجود توجه کنیم، گروه خودروسازی سایپا و پارس خودرو حدود 50 درصد قیمت نهایی سایپا کوییک آر را به عنوان ودیعه اول از مشتریان دریافت کردند، از این رو قیمت سایپا Quik-R یا همان کوییک دو رنگ به صورت مصوب حدود 69 میلیون تومان خواهد بود. البته شرک سایپا قیمت تمام شده محصولات خود را برای مشتریان طرح‌های پیش فروش طبق روش دیگری محاسبه کرده و قیمت کمتری از قیمت فروش نقدی برای پیش‌خریدکنندگان ارائه می‌کند.

قیمت سایپا کوییک آر در زمان تحویل به مشتریان چقدر خواهد بود؟قیمت سایپا کوییک آر در زمان تحویل به مشتریان چقدر خواهد بود؟

از آنجایی که قیمت کوییک معمولی در زمان تحویل مشخص نیست، نمی‌توانیم قیمت سایپا کوییک آر را به صورت رسمی در ماه‌های آینده پیش‌بینی کنیم، اما با توجه به بررسی‌هایی که به آن اشاره کرده‌ایم، بدون شک قیمت کوییک آر با مدل ساده خود حدود 12 تا 14 درصد اختلاف خواهد داشت که در شرایط فعلی حدود 8 میلیون تومان اختلاف خواهد بود. البته شرکت پارس خودرو به دلیل فرایند رنگ‌آمیزی پیچیده برای اجزای بدنه و همچنین افزودن رینگ‌های آلومینیومی، برای این خودرو نسبت به کوییک دنده‌ای هزینه بیشتری را از مشتریان دریافت خواهد کرد؛ چراکه طی هفته‌های اخیرا خودروهایی نظیر سایپا و تیبا در مدل‌های رینگ فولادی و رینگ آلومینیومی به صورت فروش فوری به بازار عرضه شدند که با یکدیگر به دلیل نوع رینگ حدود 3 میلیون تومان اختلاف قیمت داشتند. البته این محاسبه‌ها قطعی نیست و تا زمان اعلام قیمت رسمی باید منتظر ماند.

قیمت سایپا کوییک آر در زمان تحویل به مشتریان چقدر خواهد بود؟قیمت سایپا کوییک آر در زمان تحویل به مشتریان چقدر خواهد بود؟

گفتنی است پارس خودرو برای سایپا کوییک آر آپشن‌های جدید نیز در نظر گرفته است که احتمالا قیمت آن را افزایش خواهد داد. از این رو تا اعلام لیست نهایی مشخصات این خودرو می‌بایست منتظر مانیم، اما هم‌اکنون این خودرو علاوه بر برخورداری از رنگ دوگانه بدنه و تریم داخلی از یک موتور 1.5 لیتری 8 سوپاپ با قدرت 87 اسب بخار و گشتاور 12 نیوتن‌متری نیز بهره می‌برد. قدرت تولید شده از این موتور توسط گیربکس 5 سرعت دستی به چرخ‌های جلو منتقل می‌شود. بر اساس اطلاعات فعلی، کوییک آر از صندلی دستی 6 حالت راننده، آینه‌های جانبی برقی، مه شکن جلو و عقب، شیشه‌های جلو و عقب برقی، سیستم تهویه الکتریکی دستی، رینگ آلومینیومی، 2 کیسه هوای جلو، باربند تزیینی، ترمز ABS و EBD، دماسنج، سنسور پارک عقب، بلوتوث و فرمان هیدرولیکی بهره می‌برد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری خودرو

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


لاوروف درباره تضمین های امنیتی در صورت مذاکرات درباره اوکراین صحبت کرد