کلاهبرداری‌های نجومی با وعده بازی در لیگ برتر


کلاهبرداری‌های نجومی با وعده بازی در لیگ برتر

خبرورزشی نوشت: رئیس پایگاه هشتم پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ از بازداشت فرد کلاهبرداری خبر داد که با وعده و وعیدهای بی اساس و معرفی جوانان و نوجوانان فوتبالیست به لیگ‌های معتبر فوتبال داخلی کشور، مبالغ هنگفتی را به جیب می‌زد، اما با هوشیاری و اقدام به موقع پلیس دستگیر شد.

سرهنگ"صادق قره باقری" گفت: چندی پیش والدین پسر نوجوانی با در دست داشتن دستور قضائی از دادسرای فرهنگ و رسانه به پلیس امنیت عمومی مراجعه و مدعی بودند که شخصی با دریافت مبلغ هنگفتی از آنها، وعده داده که فرزندشان را به یکی از تیم‌های لیگ برتری معرفی کند.
این مقام انتظامی تصریح کرد: در هنگام تحقیقات پلیسی، پروندهای مشابه دیگری به پایگاه هشتم پلیس امنیت عمومی پایتخت ارجاع و شناسایی و دستگیری متهم به صورت ویژه در دستور کار مأموران این پایگاه قرار گرفت.
رئیس پایگاه هشتم پلیس امنیت عمومی بیان داشت: در اواخر هفته گذشته محل و مخفیگاه متهم در حوالی محله سعادت آباد شناسایی وپس از هماهنگی با مقام قضائی وی در مخفیگاهش دستگیر و برای تحقیقات بیشتر به مقر پایگاه هشتم پلیس امنیت منتقل شد.
وی در ادامه با اشاره به اینکه تا کنون ۳ تن از مال باختگان متهم را شناسایی کرده اند، ادامه داد: یکی از مال باختگان در اظهارات خود مدعی بود، مبلغ ۵۰ میلیون تومان در قالب یک فقره چک رمز دار ۴۰ میلیون تومانی و ۱۰ میلیون تومان به صورت کارت به کارت به حساب متهم در ازای معرفی وی به لیگ دسته یک و برتر واریز کرده است.
رئیس پایگاه هشتم پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ در پایان با بیان اینکه متهم با قرار وثیقه روانه زندان شد، خاطرنشان کرد: شهروندان فریب افراد کلاهبردار که با وعده و وعیدهای بی اساس همچون معرفی فرزندانشان به تیم‌های لیگ برتری و یا سایر لیگ‌های معتبر داخلی و خارجی در ازای دریافت مبالغ هنگفت، از آن‌ها اخاذی و کلاهبرداری می‌کنند را نخورند و در صورت مشاهده موارد این چنینی حتما گزارش‌های خود را از طریق سامانه ۱۱۰ با پلیس در میان بگذارند.

256 43

کد خبر 1319236

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نهادینه سازی ارزش آفرینی برای مشتری در فرهنگ تولید