هشدار آلودگی هوا برای همه سنین از دوشنبه


هشدار آلودگی هوا برای همه سنین از دوشنبه

مدیر پیش‌بینی سازمان هواشناسی گفت: از صبح دوشنبه 20 آبان‌ماه، پایداری هوا موجب ‌افزایش غلظت آلاینده‌های جوی و کاهش کیفیت هوا تا حد هشدار، برای همه گروه‌ها در استان‌های تهران، البرز، مرکزی می‌ شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ صادق ضیائیان در تشریح آخرین وضعیت جوی کشور با اشاره به پایداری هوا در نیمه شمالی کشور، اظهار داشت:‌ از صبح دوشنبه 20 آبان‌ماه، پایداری هوا موجب ‌افزایش غلظت آلاینده‌های جوی و کاهش کیفیت هوا تا حد هشدار برای همه گروه‌ها در استان‌های تهران، البرز، مرکزی و قزوین می‌شود.

وی با اشاره به اینکه این شرایط تا روز سه‌شنبه 21 آبان‌ماه ادامه دارد، اظهار داشت: توصیه می‌شود از تردد و توقف کودکان، بیماری‌های تنفسی و قلبی و افراد مسن در سطح شهر جلوگیری شود.
‌مدیر پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی ادامه داد: امروز در جزایر شرق خلیج فارس، هرمزگان و جنوب کرمان بارش‌ها شدت دارد و شرق خلیج فارس و تنگه هرمز مواج است.
ضیائیان افزود: فردا در جنوب فارس و جنوب بوشهر همچنین برخی مناطق هرمزگان و سیستان و بلوچستان رگبار پراکنده، گاهی وزش باد شدید پیش‌بینی می‌شود.
وی اظهار کرد: بعدازظهر فردا و روز دوشنبه در نوار شرقی کشور وزش باد خواهیم داشت و از سه‌شنبه تا پایان هفته در نیمه جنوبی کشور جو آرام و آسمان صاف خواهد بود.
مدیر پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی گفت:‌ در هفته جاری در نواحی زلزله‌زده شمال‌غرب کشور هوای سرد ماندگار است، کمینه دما در منطقه میانه حدود صفر تا 2 درجه و در سراب منفی یک درجه تا منفی 3 درجه خواهد بود، همچنین در این مناطق، بعدازظهر پنج‌شنبه و جمعه افزایش ابر و بارش پراکنده پیش‌بینی می‌شود.
وی در تشریح وضعیت جوی پایتخت گفت: آسمان تهران طی چهار روز آینده صاف همراه با غبار محلی پیش‌بینی می‌شود؛ بیشینه و کمینه دما فردا در تهران 18 و 9 درجه خواهد بود.
مدیر پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی ادامه داد: فردا شهرکرد با کمینه دمای 6 درجه زیر صفر سردترین مرکز استان و بندرعباس و اهواز با بیشینه دمای 30 درجه بالای صفر و بوشهر با بیشینه دمای 32 درجه بالای صفر گرمترین مراکز استان خواهد بود.
منبع: فارس
انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


در مسکو عدم واکنش سران شورای اروپا به حمله تروریستی در کروکوس را شرم آور خواندند