پیکاپ فورد EarthRoamer LTi معرفی شد


پیکاپ فورد EarthRoamer LTi معرفی شد

ارث‌رومر از خودروی تفریحی LTi رونمایی کرد که روی وانت فورد F-550 سوپردیوتی سوار می‌شود و از بدنه‌ی فیبر کربنی و امکانات رفاهی لوکس بهره می‌برد.

خودروهای تفریحی مبتنی بر ون، در هر شکل و اندازه‌ای عرضه می‌شوند. بعضی اوقات آن‌ها حتی ون هم نیستند، مانند جدیدترین محصول ارث‌رومر (EarthRoamer). ارث‌رومر LTi که براساس پیکاپ فورد F-550 سوپردیوتی ساخته شده است، تمام امکانات گردش در طبیعت با تجهیزات پیشرفته، سازه‌ی فیبر کربنی و قابلیت رانندگی آف‌رود را ترکیب می‌کند تا علاقه‌مندان به سفرهای بیرون شهری بتوانند به‌معنای واقعی کلمه راه خود را در صحرا و مناطق دورافتاده پیدا کنند.

پیکاپ فورد EarthRoamer LTi معرفی شد

ارث‌رومر LTi با داشتن اسکلت بزرگ فورد سوپردیوتی، به‌طور پیش‌فرض سبک‌وزن نیست؛ اما بدان معنی نیست که پیشرفت‌های درخورتوجهی نسبت به ون‌های تفریحی استاندارد در آن وجود ندارد. بدنه‌ی LTi کاملا از فیبرکربن ساخته شده است که نه‌تنها باعث کاهش وزن می‌شود، بلکه استحکام درخورتوجهی به خودرو می‌بخشد. وزن در هر نوع خودرو با هر کاربردی اهمیت دارد، اما برای خودروی تفریحی (RV) بزرگ که دارای قابلیت رانندگی در مسیرهای خارج از جاده است، کاهش جرم به‌همراه مرکز ثقل پایین‌تر، مزیت فوق‌العاده‌ای به شمار می‌رود.

پیکاپ فورد EarthRoamer LTi معرفی شد

وزن سبک همچنین به ارث‌رومر LTi اجازه می‌دهد تا مقدار زیادی سوخت و آب را برای ماجراجویی‌ها و سفرهای طولانی حمل کند. ظرفیت حمل آب این خودرو ۳۷۸ لیتر است که ۲۲۷ لیتر آن به فاضلاب اختصاص می‌یابد. مخزن ۳۶۰ لیتری، سوخت مورد نیاز برای پیشرانه‌ی ۶/۷ لیتری خورجینی هشت سیلندر را تأمین می‌کند؛ اما چیزی که سرنشینان در این خودروی تفریحی پیدا نخواهند کرد، مخزن پروپان یا ژنراتور داخلی است. ارث‌رومر به اندازه‌ی کافی روی سقف خودرو از پنل‌های خورشیدی بهره می‌برد تا ۱،۳۲۰ وات انرژی تولید کند و همچنین باتری لیتیوم یون ۱۱،۰۰۰ واتی ساعتی برای تجهیزات داخل کابین وجود دارد.

پیکاپ فورد EarthRoamer LTi معرفی شد

پیکاپ فورد EarthRoamer LTi معرفی شد

کابین ارث‌رومر LTi را می‌توان در چند حالت مختلف با قابلیت ظرفیت حداکثر ۶ نفر و قابلیت خواب برای چهار نفر سفارش داد. صرف‌نظر از چیدمان خاص، سرنشینان در داخل این خودروی تفریحی آشپزخانه و حمام پیدا خواهند کرد. علاوه بر آن مبلمان، فضای ناهارخوری قابل تنظیم، خوابگاه روی کابین و فضای ذخیره‌سازی چشم‌گیر در داخل و خارج از کابین نیز وجود خواهد داشت.

پیکاپ فورد EarthRoamer LTi معرفی شد

محصولات ارث‌رومر به‌صورت دست‌ساز در دفتر مرکزی این شرکت در ایالت کلرادو ساخته شده است و قیمت آن از ۵۹۰،۰۰۰ دلار آغاز می‌شود. با این حال به‌نظر نمی‌رسد که دستیابی به خودروی تفریحی LTi به‌سادگی برای مشتریان مشتاق ممکن شود؛ زیرا مسئولان ارث‌رومر می‌گویند که فهرست انتظار هشت ماهه از زمان سفارش تا تحویل خودرو وجود دارد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تست هوش تشخیص دو خواهر : کدام پسر 2 خواهر دارد؟