دستگیری 900 نفر در مرز مهران به جرم همراه داشتن مواد مخدر


دستگیری 900 نفر در مرز مهران به جرم همراه داشتن مواد مخدر

ایرنا نوشت: سردار علی یاری در نشست شورای مبارزه با مواد مخدر استان ایلام از برخی از آمارهای حوزه مواد مخدر استان ایلام نظیر کشف 21 هزار شربت متادن و دستگیری 914 در مرز مهران در ایام اربعین پرده برداشت.

سردار علی یاری روز شنبه در نشست شورای مبارزه با مواد مخدر استان اظهار داشت: میزان کشفیات مواد مخدر در این استان سال جاری به نسبت دوره مشابه سال گذشته ۵۰۰ درصد افزایش یافته است.

وی افزود: از ابتدای سال جاری تاکنون ۳۰۶ کیلو و ۲۱۸ گرم انواع مواد مخدر و ۲۱ هزار و ۳۸۸ شربت متادون کشف و ضبط و عوامل آنها دستگیر و تحویل مراجع قضایی شدند.

فرمانده انتظامی ایلام تاکید کرد: همچنین در ایام اربعین گروهی متخصص در مرز پای کار بودند و حدود ۲۰ کیلوگرم مواد مخدر و مقادیر زیادی متادون ، هروئین، شیشه و حشیش کشف کردند که در این رابطه ۸۶۷ نفر مرد و ۴۷ نفر زن دستگیر و تحویل مراجع قضایی شدند.

سردار یاری تاکید کرد: همچنین در ایام اربعین در شهرستان ایوان ۱۰ کیلوگرم حشیش و ۲ کیلوگرم شیشه کشف و عوامل آنها که قصد خروج از مرز را داشتند، دستگیر شدند.

وی از کشف مزرعه کشت خشخاش و ماری جوانا در ایلام خبر داد و گفت: با تلاش نیروی نظامی و انتظامی و امنیتی و سپاه این مزارع کشف و تخریب و عوامل اصلی آنها نیز دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی ایلام اضافه کرد: همچنین ۳۶ قاچاقچی، ۱۲۷ نفر عامل توزیع و یک هزار و ۷۱۱ نفر از مصرف کنندگان مواد مخدر دستگیر و ۱۱۳ خودرو نیز توقیف و ۶ باند مواد مخدر در استان منهدم شدند.

یاری ابراز امیدواری کرد با تلاش شبانه روزی نیروهای انتظامی آرامش از عوامل و توزیع کنندگان و گروه های فعال در امر مواد مخدر گرفته شود.

46

کد خبر 1319159

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه استانها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ارزش مایکروسافت معادل ارزش مجموع دو شرکت اپل و تسلا