حمایت های پراکنده صنعت دردی از ورزش دوا نمی کند


حمایت های پراکنده صنعت دردی از ورزش دوا نمی کند

مدیرکل ورزش و جوانان استان بوشهر با اشاره به حمایت صنعت از ورزش گفت: حمایت های پراکنده ای انجام می شود اما این دردی از ورزش دوا نمی کند. در سال جاری نشست هایی با پارس جنوبی داشته ایم ولی نتیجه ای در بر نداشته است.

احمد بهروزیان فر در نشست با خبرنگاران ضمن اشاره به مشکلات حوزه ورزش اظهار کرد: متاسفانه مشکلات زیادی در این حوزه وجود دارد، اما اقدامات خوبی نیز انجام شده است. یکی از این موضوعات ورزش های آبی است که به زودی بزرگ ترین اسکله قایقرانی در بوشهر راه اندازی می شود.

وی با اشاره به وضعیت و شرایط انتخابات رئیس هیئت فوتبال استان بوشهر افزود: در تمام انتخابات ها رویکرد ما رعایت عدالت است و اینکه حق هیچ کاندیدی پایمال نشود. در مورد شائبه ای که در خصوص انتخابات هیئت فوتبال پیش آمد باید بگویم که من بلافاصله با هماهنگی فدراسیون شرایط ثبت نام مجدد را فراهم کردم. در کمیته بررسی تعداد ۴ نفر از ۷ نفر کاندیدا تایید شدند و بقیه به دلیل نواقص مدارک رد شدند. بنده خواهان حضور همه آنها بودم و با رایزنی این امکان به وجود آمد. مدارک و سوابق هر ۷ نفر جهت بررسی صلاحیت ها به دستگاه های مرتبط ارسال شد و ۴ نفر مورد تایید قرار گرفتند که می توانند در انتخابات هیئت فوتبال شرکت کنند و این قابل تغییر نیست.

این مسئول بیان کرد: به زودی وزیر ورزش برای افتتاح چندین پروژه به استان بوشهر سفر می کند. با پیگیری های انجام شده ۷ پروژه با اعتبار ۱۵ میلیارد تومان شامل ۳ زمین چمن بزرگ در دیر، بردستان و بهارستان و ۳ سالن ورزشی در بوشهر، روستای فاریاب و اولین سالن زورخانه ای استان در بوشهر آماده بهره برداری است.

به گزارش ایسنا، بهروزیان فر در ارتباط با نحوه حمایت از تیم های ورزشی و اعزام ورزشکاران توضیح داد: اعزام ورزشکاران به هیئت های ورزشی و باشگاه ها برمی گردد و روسای هیئت ها پیش از انتخاب تمام مشکلات و چالش ها را می دانند. اینکه هیئتی انتظار داشته باشد تمام هزینه هایشان را ما پرداخت کنیم امکان پذیر نیست و به دلیل بودجه محدود و تعدد هیئت ها این کار در توان اداره ورزش نیست.

وی یادآور شد: می پذیرم که هنوز نیاز به فضاهای ورزشی به خصوص در مرکز استان وجود دارد. در چند سال گذشته مشکلات و کمبودهای زیادی وجود داشته که سعی کردیم مواردی چون بازسازی مجموعه های ورزشی را در اولویت قرار دهیم.

مدیرکل ورزش و جوانان بوشهر در خصوص نامه نمایندگان استان و پیشنهاد گزینه مدیرکل ورزش برای استان بوشهر اظهار کرد: من تا زمانی که هستم خدمت خواهم کرد و هر کاری که بتوانم انجام می دهم. بین من و جامعه ورزش هیچ فاصله ای نیست، تا بازنشستگی من ۴ سال زمان باقی مانده است و محکم به کارم ادامه می دهم، تمام نماینده ها نیز برای من قابل احترام هستند.

نتایج ضعیف شاهین به مسائل داخلی تیم برمی گردد

این مسئول با اشاره به شرایط تیم لیگ برتری شاهین بوشهر و ادامه حیات آن گفت: برای من احیای تیم شاهین مهم بود چون مردم بوشهر علاقه عجیبی به این تیم دارند. سعی کردیم زیرساخت ها را فراهم کنیم اما نتایج ضعیف شاهین به مسائل داخلی تیم برمی گردد. برای اسپانسر گرفتن هم باید شرایط سنجیده شود و هدف پیشرفت شاهین باشد.

احمد بهروزیان فر درباره مشکلات حقوقی پارس جنوبی جم عنوان کرد: مصاحبه ای در مورد انصراف تیم پارس جنوبی انجام شد که از اساس اشتباه بود، و تصمیمات باشگاه از طریق هیئت مدیره اعلام می شود. نامه ای از وزارت نفت ابلاغ شده اما هنوز تصمیمی در این خصوص اخذ نشده است.

وی در مورد عملکرد هیئت فوتبال به عنوان مهم ترین و پرطرفدارترین ورزش گفت: این موضوع ناشی از حمایت ها و کمک ها است. عدالت در توزیع اعتبارات باید رعایت شود و همه هیئت ها دیده شوند. تعامل هیئت ها با فدراسیون اهمیت زیادی دارد و یکی از دلایل ناکامی هیئت ها نیز همین موضوع است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان بوشهر با اشاره به حمایت صنعت از ورزش بیان کرد: دو سال پیش با تنظیم و ارائه یک طرح به استاندار پیگیر این موضوع بودیم. حمایت های پراکنده ای می شود اما دردی از ورزش دوا نمی کند. در سال جاری نشست هایی با پارس جنوبی داشته ایم و این موضوع را دنبال می کنیم اما نتیجه ای در بر نداشته است.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بوشهر

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی