پیش بینی بارش تگرگ، جاری شدن سیل و رعد و برق در هرمزگان


مدیرکل مدیریت بحران استانداری هرمزگان گفت: با توجه به اخطاریه سازمان مدیریت بحران کشور و اداره کل...

پیش بینی بارش تگرگ، جاری شدن سیل و رعد و برق در هرمزگان

مدیرکل مدیریت بحران استانداری هرمزگان گفت: با توجه به اخطاریه سازمان مدیریت بحران کشور و اداره کل هواشناسی استان مبنی بر وزش باد گاهی شدید همراه رگبار، رعد و برق، پاره‌ای نقاط تگرگ مورد انتظار است.

علیرضا صفا ایسینی در گفت و گو با ایسنا، ضمن اعلام این خبر افزود: با ورود این سامانه در روزهای شنبه و یکشنبه، آبگرفتگی معابر و اختلال در تردد جاده‌ها، سیلابی شدن رودخانه‌ها و مسیل‌های فصلی در پاره‌ای نقاط استان پیش بینی می‌شود به همین دلیل از فرمانداران، بخشداران، شهرداران، دهیاران و دستگاه های متولی استان انتظار می‌رود که تدابیر پیشگیرانه را اتخاذ کنند.

وی بر حفظ آمادگی اعضا شورای هماهنگی مدیریت بحران شهرستان‌ها به منظور مقابله با جاری شدن سیل، رعد و برق، وزش باد شدید و یا هرگونه حادثه احتمالی تاکید کرد.

صفا ایسینی خاطرنشان کرد: با توجه به پیش بینی بارش تگرگ به منظور جلوگیری از هر گونه خسارت احتمالی مردم از پارک کردن خودروهای خود در فضای باز خودداری کنند.

وی با بیان اینکه مردم هرمزگان تمامی نکات ایمنی لازم را رعایت کنند، اظهار کرد: با توجه به ورود این سامانه بارشی به استان مردم حتی المقدور از تردد غیر ضروری و استقرار در مناطقی که احتمال آبگرفتگی دارند خودداری کنند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فال حافظ روزانه جمعه 10 فروردین 1403 با معنی و تفسیر دقیق