فیلم: تعقیب و گریز خطرناک پلیس با راننده خودروی سرقتی


فیلم: تعقیب و گریز خطرناک پلیس با راننده خودروی سرقتی

راننده یک خودروی سرقتی که با سرعت 137 کیلومتر بر ساعت قصد فرار از دست مأموران پلیس در اتوبان را داشت، سرانجام به دام افتاد.

باشگاه خبرنگاران: ویدئویی که به تازگی منتشر شده است تعقیب و گریز خطرناک پلیس با راننده یک خودروی سرقتی در یکی از اتوبان‌های انگلیس را به تصویر می‌کشد. " دیوید بِرِنان" ۲۳ ساله در حالی که با سرعت ۱۳۷ کیلومتر بر ساعت در اتوبان M ۵۴ وولورهمپتون در حال فرار بود سرانجام به دام پلیس گرفتار شد.

این جوان پس از متوقف شدن خودروی مینی کوپر سرقتی با پریدن به صندلی عقب خودرو قصد فریب پلیس را داشت، اما اقدام او توسط دوربین پلیس ضبط شد.

ویدئویی که توسط دوربین داش کم خودروی پلیس تهیه شده جزئیات این تعقیب و گریز را نشان می‌دهد. این ویدئو نشان می‌دهد که این جوان پس از خروج از یک خیابان فرعی و ورود به اتوبان و افزودن بر سرعت خودرو تلاش می‌کند تا از دست مأموران پلیس فرار کند. مأموران پلیس پس از مشاهده خودروی مینی کوپری که پیشتر در یک سرقت شبانه در منطقه وست میدلندز دزدیده شده بود اقدام به تعقیب خودرو کردند.

پس از چند دقیقه تعقیب و گریز سارق با رسیدن به یک ورودی دیگر در اتوبان، در حالی که راننده متخلف در اقدامی خطرناک تلاش می‌کند وارد خیابان فرعی شود با تاکتیک مؤثر مأموران پلیس متوقف می‌شود. در این ویدئو مشاهده می‌شود هنگامی که برنان در تلاش برای دور زدن و ورود به این خیابان است مأموران با کوبیدن خودروی خود به خودروی ربوده شده آن را در کنار گاردریل اتوبان متوقف می‌کنند.

راننده جوان در این لحظه و برای فریب مأموران پلیس که وانمود کند در پشت فرمان نبوده است بلافاصله به عقب صندلی می‌پرد، اما این اقدام فریبکارانه او توسط دوربین پلیس ضبط می‌شود. صدای او در لحظه دستگیر شدن در این ویدئو شنیده می‌شود که می‌گوید: " من پشت فرمان خودرو هم نبودم (رانندگی نمی‌کردم).

دادگاه این مرد جوان روز پنجشنبه برگزار شد و برنان اهل بیرمنگهام انگلیس به دلیل رانندگی خطرناک به ۱۸ ماه زندان محکوم شد. او همچنین به مدت ۳ سال حق رانندگی نخواهد داشت.

گفتنی است؛ تحقیقات پلیس برای شناسایی فروشنده این خودرو ادامه دارد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه چندرسانه ای

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس پروفایل شهادت امام علی علیه السلام