شکست تیم فوتبال صداقت آستارا از پیشکسوتان ملوان انزلی


شکست تیم فوتبال صداقت آستارا از پیشکسوتان ملوان انزلی

آستارا - ایرنا - تیم فوتبال پیشکسوتان صداقت آستارا در بازی دوستانه با پیشکسوتان ملوان بندر انزلی، با نتیجه دو بر صفر شکست خورد.

این دیدار عصر جمعه در ورزشگاه وحدت آستارا برگزار شد و تیم پیشکسوتان ملوان انزلی به سرمربیگری بهمن صالح نیا در نیمه نخست یک گل را به ثمر رساند و در نیمه دوم، با وجود ترکیب تهاجمی تیم صداقت آستارا، تیم میهمان یک گل دیگر وارد دروازه حریف کرد.

گل های ملوان را حسن اشجاری بازیکن سابق تیم های استقلال، سپاهان، استیل آذین و ذوب آهن در دقیقه ۲۵ و مسلم ادریسیان در دقیقه ۸۷ وارد دروازه تیم صداقت کردند و قضاوت دیدار بر عهده حسین لاله کار، رضا خاوری و سجاد صدر بود.

گرفتن عکس یادگاری توسط تماشاگران و بازیکنان تیم صداقت آستارا با محمد غدیر بحری، بابک پور غلامی، سیامک زاد طالبیان، بیژن شجاعی، حسین ملکی و بهمن صالح نیا از بازیکنان و مربیان پیشکسوت ملوان انزلی و تجلیل از آنها توسط هیات فوتبال آستارا، از بخش های قابل توجه این بازی بود.

باشگاه فوتبال ملوان بندر انزلی در سال ۱۳۴۸ تاسیس شده و از باشگاه های مطرح کشور است و تیم صداقت آستارا نیز قدیمی ترین باشگاه فوتبال این شهرستان است.

شهرستان آستارا با ۹۱ هزار نفر جمعیت در منتهی الیه غرب استان گیلان واقع شده و سه هزار و ۵۰۰ ورزشکار در آن ساماندهی شده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گیلان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تغییر تیپ و چهره دومین بازیگر نقش «نجلا» / محیا دهقانی جنجال کرد!