به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا؛ صبح امروز جمعیت زیادی به دلیل توقف در خطوط مترو خط 2 ازدحام کردند که مدیر ارتباطات و امور بین‌الملل شرکت بهره‌برداری مترو تهران از مسافرین بابت این توقف عذرخواهی کرد.

محسن محمدیان، مدیر ارتباطات و امور بین‌الملل شرکت بهره‌برداری مترو تهران در گفتگو با خبرنگار برنا گفت: صبح امروز قطاری در ایستگاه دانشگاه شریف به دلیل نقص فنی متوقف شده که این توقف حدود 15 دقیقه بوده است اما در حال حاضر این مشکل برطرف شده است و قطارها در سایر ایستگاه ها بر اساس ساعت مشخص و جدول زمان بندی به سرویس دهی ادامه خواهند داد.

مدیر ارتباطات و امور بین‌الملل شرکت بهره‌برداری مترو تهران افزود: به دلیل اینکه در ابتدای هفته در ساعت پیک قرار داریم، ازدحام جمعیت در ایستگاه های قبل و بعد وجود دارد و طبیعی است.

او در پاسخ به این سوال که آیا پس از رفع نقص فنی قطار ، کمکی ارسال خواهد شد یا خیر، اظهار کرد: معمولا قطار کمکی ارسال نمی شود. توقف 15 دقیقه ای بوده و تا تنظیم قطار حدود 30 دقیقه زمان نیاز دارد، خودش تنظیم می شود و طبیعی است و نیاز به قطار فوق العاده وجود ندارد.

محمدیان تصریح کرد: خوشبختانه در حال حاضر مشکل حل شده و سرویس دهی انجام شده است. برای بازگشت خطوط به وضعیت عادی ، مقداری زمان نیاز است.

او در پایان از مسافرین به دلیل این تاخیر عذرخواهی کرد.