طالع بینی شخصی امروز / 18 آبان ماه


طالع بینی شخصی امروز / 18 آبان ماه

رکنا: طالع بینی امروز به متولدین ماه های مختلف سال توصیه های جالبی کرده است. با این بخش از سایت رکنا همراه باشید تا از طالع امروز ماه تولدتان باخبر شوید.

طـالـع بینی روزانـه متولدین فروردین

طالع بینی شخصی امروز / 18 آبان ماه

طالع بینی امروز شما نشان می دهد شما در امروز سرشار از عشق و علاقه به اطراف و محیط زندگی تان هستید. به همین دلیل صحبت‌ها یا رفتارهایی که انجام می‌دهید باعث می‌شوند که افراد زیادی جذب شما شوند. فقط لازم بدانید که انرژی‌های خود را در چه مسیری سرمایه گذاری کنید تا در مدتی کوتاه‌تر پاسخ دلخواه شما را بدهد به این مسئله دقت بیشتری را داشته باشید. شما امیال و ﺁرزوهای بزرگی را در سر می‌پرورانید بهتر است کمی از این ﺁروزها و بزرگی ﺁنها بکاهید زیرا در رویا انسان می‌تواند به همه چیز برسد اما در واقعیت شما نیازمند تلاش هستید تا به هدف خود برسید البته انسان پله به پله بالا می‌رود نمی‌شود که یکدفعه از پله ی اول به پله ی ﺁخر برسید.

طـالـع بینی روزانـه متولدین اردیبهشت

طالع بینی شخصی امروز / 18 آبان ماه

طالع بینی امروز شما نشان می دهد مطمئناً از این که یک زندگی سطحی دارید قانع نیستید دوست دارید که عمیقتر بنگرید تا متوجه شوید که در اطرافتان چه می گذرد . این کنجکاوی و جستجوی درونی احتمالاً چند روز طول می کشد . بنابراین زمان کافی دارید تا با دقت به انگیزه های خودتان و همچنین افرادی که در اطرافتان هستند بنگرید. اگر در رابطه با احساسی که دارد با خودتان رو راست هستید . مطالب زیادی یاد خواهید گرفت .جو امروز ممکن است عنصر روحیه رعد آسا باشد اما به نظر می رسد که همه با هم همکاری می کنند تا این جو شتابزدگی بر طرف شود . کسی در خانه مصمم است کمی بیشتر از مسوولیت های خانگی متحمل شود . بنابراین شما حداقل مقداری مجال تنفس دارید.

طـالـع بینی روزانـه متولدین خرداد

طالع بینی شخصی امروز / 18 آبان ماه

طالع بینی امروز شما نشان می دهد امروز کسی برای نیازهای شما کاری نمی کند، پس بلند شوید و کارهایتان را خودتان انجام دهید. دیگران زیاد توجهی نشان نمی دهند و فایده و سودی برای شما ندارند. غیبت ها و زمزمه های زیادی در جریان است و شنیده می شود و شاید وسوسه شوید به غیبت کنندگان بپیوندید. با این رفتار ناپسند همراه نشوید. این فقط شما را از دوستان تان دور می کند و بین شما فاصله می اندازد. شما تا حدودی نسبت به احساسات و عواطف خود مبهم هستید. نسبت به فرد خاصی احساس گرمی زیادی می کنید و با این حال مطمئن نیستید که آیا می توانید کاملاً به او اعتماد کنید و تعهدتان را عمیق و محکم کنید یا خیر. زیرا او از احساسات خود مطمئن نیست.

طـالـع بینی روزانـه متولدین تیر

طالع بینی شخصی امروز / 18 آبان ماه

طالع بینی شخصی امروز / 18 آبان ماهطالع بینی امروز شما نشان می دهد شما امروز باید خودتان را با دوستانتان مقایسه کنید و بفهمید که چه کاری را شما آنگونه که از شما انتظار می‌رفته به خوبی انجام نداده‌اید. اگرچه شما به مسائل مهم توجه می‌کنید، استدلالهای شما محتملاً اینک به سوی نگرش منفی کشیده می‌شوند. از آنجایی که نگرشهای مثبت‌تر باید در یک یا دو روز آینده دوباره به وجود آیند، سعی کنید تا زمانی که نتوانسته‌اید آینده روشنتری برای خودتان تصویر کنید، تصمیمات مهمتان را به تعویق بیندازید. امروز در محل کارتان جزئیات را با دقت بیشتری انجام دهید. شاید بخواهید با بی دقتی و حواس پرتی کارها را تمام کنید. ولی مهم است که تمام جزئیات و خرده کاری ها را تمام کنید و اطرافیان خود را تحت تأثیر قرار دهید.

طـالـع بینی روزانـه متولدین مرداد

طالع بینی شخصی امروز / 18 آبان ماه

طالع بینی امروز شما نشان می دهد امروز دنیا را با عینک صورتی رنگ می بینید که خیلی شما را ایده آلیست می کند. اگر عاشق کسی می شوید که به نظر می رسد جفت کامل شما می تواند باشد مراقب باشید چون ممکن است کاملاً خلاف این صحیح باشد. به همان ترتیب، حواستان جمع باشد که یک شریک فعلی مثل بقیه آدم ها دارای نقایصی است و بعد وقتی که این آدم از چشم همه افتاد. از روبرو شدن با واقعیات ناامید نخواهد شد. اعتماد به نفس زیاد شما، دیگران را تحت تاثیر قرار می دهد. خودتان متوجه آن نمی شوید، اما یک نفر به خوبی متوجه آن می شود. رئیس به شما اتاق و رتبه ای می دهد که بی نهایت خوشحالتان می کند.

طـالـع بینی روزانـه متولدین شهریور

طالع بینی شخصی امروز / 18 آبان ماه

طالع بینی امروز شما نشان می دهد جنبه انسان دوست شما می خواهد بیرون برود و کارهای خوب انجام دهد. حالت پیش فرض شما این است که به دیگران اهمیت می دهید. این خوب است ولی نباید نیروی حیاتی اصلی خود را تحلیل ببرید. باید توصیه کنید و از ماجرا دور شوید. شما مسئولیت کارهای دیگران را ندارید. اطلاعات بدهید، ولی تصمیم نهایی را به خودشان واگذار کنید. امروز شما در مورد حیات عشقی خود ماجراجو تر شده اید. زمان هایی هست که شما ترجیح می دهید با کسی معاشرت نکنید ولی پیدا کردن دوستان بیشتر و بزرگتر کردن دایره دوستان و ملاقات با افراد جدید به نفعتان است.

طـالـع بینی روزانـه متولدین مهر

طالع بینی شخصی امروز / 18 آبان ماه

طالع بینی امروز شما می گوید شما در روزهای گذشته دچار حالت‌هایی از افسردگی شده بودید البته در حال حاضر نیز کمی این حالت را حفظ کرده‌اید اما نسبت به روزهای گذشته‌تان بسیار این حالت در شما کاهش پیدا کرده است. شما به صحبت‌ها و نصیحت‌های دیگران که می‌شنوید عمل می‌کنید و موفقیت‌هایی که تا کنون کسب کرده بودید نیز تا حدودی به همین دلیل است. برای این که کاری را ﺁغاز کنید به دنبال هیچ محرکی نباشید، شما باید خودتان این محرک را در خودتان بیدار کنید. امروز بجای کار کردن رویاپردازی می کنید و این اشکالی ندارد. واقعیت این است که شما در رویاهای خود جواب های بیشتری در مقایسه با واقعیت می یابید.

طـالـع بینی روزانـه متولدین آبان

طالع بینی شخصی امروز / 18 آبان ماه

طالع بینی امروز شما نشان می دهد احساس راحتی در خانه برای شما احساس رضایت و لذت بسیاری به همراه خواهد داشت و نمی خواهید که از احاطه افراد فامیل دور شوید.فکر رفتن به آشپزخانه و ریختن غذایی جادویی آن قدر اغوا کننده است که نمی توانید از آن صرف نظر کنید و حتی ممکن است افراد عزیز و مورد علاقه تان را نیز دعوت کنید تا در این ضیافت شما شریک شوند. برنامه های که به همسر و یا خانواده مربوط می شود با مشکل روبرو می شود.می توانید رفتاری عالی داشته باشید سعی کنید نتیجه ای منطقی به دست آورید.شما سردسته افرادی شده اید که بخاطر شخصیت خوب شما به ساز شما می رقصند. پس سازتان را بلندتر از همیشه بنوازید.

طـالـع بینی روزانـه متولدین آذر

طالع بینی شخصی امروز / 18 آبان ماه

طالع بینی امروز شما نشان می دهد امروز ذهن شما مانند کندوی پر از زنبور شده است. اشکالی ندارد. اطلاعات زیادی هست که باید آنها را پردازش کنید. شما در مورد خریدن یک وسیله الکترونیکی یا وسیله خانگی کوچک فکر می کنید. زمان خوبی است تا تحقیقی در مورد این پروژه انجام دهید و سپس کارت عابرتان را به فروشنده بدهید. از امروز برای گردآوری اطلاعات استفاده کنید. با آنکه امروز عنصر اشتیاق و شور و حرارت وجوود دارد، ولی باید آن را عملی کنید. اگر شما علاقه دارید به اینکه به فرد خاصی نزدیکتر شوید، باید با دانش و کارشناسی خود او را مجذوب کنید. امروز دیگران دوست دارند دنباله رو باشند و زمان خوبی برای پیاده کردن یکی از ایده های جدیدتان است.

طـالـع بینی روزانـه متولدین دی

طالع بینی شخصی امروز / 18 آبان ماه

در طالع بینی امروز شما آمده شما امروز کارهای خسته کننده ای برای انجام دادن که نمی توانید از زیر بار آنها شانه خالی کنید. بنابراین باید به زودی کارهایتان را شروع کرده و تا جایی که امکان دارد آنها را زود به اتمام برسانید. به جای اینکه با نقشه کشیدن برای فرار کردن از زیر بار وظایفتان عصبانیت فرد دیگری را تحریک کنید، از قوه تخیل خود استفاده کنید تا راهی را بیابید که به واسطه آن بتوانید به هدفهایتان برسید. در این صورت وقتی که تحت فشار قرار گرفتید قادر خواهید بود از موقعیت جدیدی که اتخاذ کرده اید بیشتر لذت ببرید. امروز افراد در محل کار سراغتان می آیند و باید رویکردی هنری داشته باشید. از نشان دادن تخیل باورنکردنی خود نترسید. این ویژگی چیزی نیست که آن را پنهان کنید.

طـالـع بینی روزانـه متولدین بهمن

طالع بینی شخصی امروز / 18 آبان ماه

طالع بینی امروز شما نشان می دهد شاید احساس کنید امروز کارتان کمی پیچیده تر از همیشه است.اگر این موضوع شما را ناراحت کند عصبانی و خسته می شوید.اگر کمی فکر کنید می بینید که وقت های از دست رفته را جبران کنید. به عنوان یک بهمنی اغلب ترحیج می دهید راه های آزموده شده را تجربه کنید تا این که راه تازه ای را برگزینید اما امروز تصمیم جدی دارید که چیزهایی را برای اولین بار تجربه کنید. در حال حاضر موضوع سلامتی موضوع مورد علاقه شماست، به سوی ایده ها و محصولاتی جلب خواهید شد که کمی غیر عادی هستند! زندگی در حال حاضر غیرمنتظره و پر از هیجان است اما نباید نگران باشید.می توانید همه چیز را با وجود غیرقابل پیش بینی بودن آن ها تحت کنترل خود در آورید.

طـالـع بینی روزانـه متولدین اسفند

طالع بینی شخصی امروز / 18 آبان ماه

طالع بینی امروز شما نشان می دهد امروز صبح زود بیدار شوید و سر کار بروید. شما انرژی عاطفی و فیزیکی زیادی دارید که به شما کمک می کند هر کاری می خواهید انجام دهید. انرژی امروز با شماست. از آن بهره ببرید و آنچه در ذهن دارید بگویید و آنچه باید انجام شود را انجام دهید. طبیعت فعال و منعطف شما امروز برجسته می شود. باید بتوانید تعادل سالمی بین بده بستان ها برقرار کنید. عشق و دانش امروز دست به دست هم داده اند. اگر می خواهید کسی را تحت تأثیر قرار دهید، باید افق های خود را گسترده کنید و بزرگ فکر کنید و بتوانید در مورد بعضی چیزها در حد یک کارشناس حرف بزنید. خودتان را با این روش عادت دهید تا به چیزهای بزرگی دست یابید.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فال

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


گرگی ناگهان وارد بیمارستان شد/ اما زمانی که پرستاران علت را فهمیدن، نتوانستند جلوی گریه...