استقبال 562 کانون مسجدی در کرمانشاه از یوم‌الله 9 ربیع/ استفاده از ظرفیت اهل‌سنت استان؛ اولویت برنامه‌ریزی‌ها


استقبال 562 کانون مسجدی در کرمانشاه از یوم‌الله 9 ربیع/ استفاده از ظرفیت اهل‌سنت استان؛ اولویت برنامه‌ریزی‌ها

حجت‌الاسلام کلات‌پور با اعلام برگزاری جشن‌های نهم ربیع‌الاول در 562 کانون فرهنگی هنری مساجد استان کرمانشاه، گفت: استفاده از ایده و خلاقیت اهل سنت استان از اولویت‌های این کانون‌ها در اجرای برنامه‌های این ایام است.

«حجت الاسلام افشین کلات پور» در گفت و گو با خبرنگار گروه مسجد و کانون های مساجد خبرگزاری شبستان با اعلام ویژه برنامه های کانون های مساجد استان کرمانشاه به مناسبت نهم ربیع الاول، سالروز آغاز ولایت و امامت امام مهدی(عج)، اظهار کرد: با توجه به تقارن ماه ربیع الاول با هفته کتاب تجلیل از کتابداران فعال کانون های مساجد استان کرمانشاه، دیدار با اهل قلم انقلابی و مسجدی در این ایام انجام شد.

وی با بیان اینکه ۵۶۲ کانون مسجدی استان مجری برنامه های نهم ربیع الاول هستند، تصریح کرد: همزمان با سالروز آغاز امامت حضرت مهدی(عج) جشن های بیعت در کانون های فرهنگی هنری مساجد استان کرمانشاه و نیز همایش «امام عصر(عج)» توسط کانون تخصصی مهدویت استان کرمانشاه برگزار می شود.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان کرمانشاه افزود: همزمان با شب شهادت امام حسن عسکری(ع) نیز سیره شخصیتی و سیره علمی و عملی آن حضرت(ع) در مساجد توسط ائمه جماعات تبیین شد.

وی از برگزاری مسابقه کتابخوانی ویژه کودکان و نوجوانان با موضوع امام زمان(عج) خبر داد و گفت: این مسابقه به منظور آشنایی با منجی عالم بشریت امام مهدی(ع)، شناخت ویژگی های عصر غیبت و نیز ظهور امام زمان(عج) برگزار می شود.

حجت الاسلام کلات پور تاکید کرد: با توجه به حضور اهل سنت در استان کرمانشاه و مدیریت آنها بر برخی کانون های فرهنگی هنری مساجد، به مناسبت ماه ربیع الاول و در آستانه هفته وحدت تلاش داریم از ایده و خلاقیت های آنها نیز در برنامه ها استفاده کنیم.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: دیدار با علما و روحانیون، دیدار با خانواده شهدا و کتابداران اهل سنت، کمک به ازدواج آسان از دیگر برنامه هایی است که به مناسبت ماه ربیع الاول در کانون های مساجد استان کرمانشاه اجرا می شود.

وی یادآور شد: علاوه بر‌ این اجرای برنامه مولودی خوانی گروه های اهل سنت کانون ها در سطح مساجد، برپایی نمایشگاه‌های فرهنگی، برگزاری مسابقات فرهنگی، هنری و ورزشی نیز در کانون های مساجد استان به مناسبت هفته وحدت دنبال می شود.

پایان پیام/40

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مساجد و کانونها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا