عرض تسلیت کاروان‌های مسجد جمکران به امام زمان(عج)/ مواکب مهدوی اربعین تقدیر می‌شوند


عرض تسلیت کاروان‌های مسجد جمکران به امام زمان(عج)/ مواکب مهدوی اربعین تقدیر می‌شوند

مسجد مقدس جمکران همزمان با شب شهادت امام عسکری(ع) با سخنرانی حجت‌الاسلام پناهیان و مرثیه‌خوانی حاج سعید حدادیان میزبان منتظران و مهدی‌باوران می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه مهدویت و غدیر خبرگزاری شبستان، مسجد مقدس جمکران در شب شهادت امام عسکری(ع) میزبان منتظران و عزاداران پدر امام مهدی(عج) می شود.

بنابر این گزارش، میعادگاه منتظران امشب (سه شنبه، 14 آبان ماه) همزمان با شب شهادت امام حسن عسکری(ع) در برنامه «توسل به حریم کبریا» با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین علیرضا پناهیان و مرثیه سرایی حاج سعید حدادیان میزبان عزاداران می شود.

همچنین، امشب کاروان های مسجد مقدس جمکران که هر هفته سه شنبه شب ها از سراسر ایران زائران را رهسپار میعادگاه منتظران می کنند، در این مکان مقدس به منظور عرض تسلیت به ساحت مقدس قطب عالم امکان حضرت مهدی(عج) حضور می یابند.

برگزاری آئین تجلیل از 10 نفر از موکب داران فعال مهدوی در ایام پیاده روی اربعین حسینی نیز از برنامه های پیش بینی شده برای امشب زائران جمکران است.

مبارزه با انحرافات، روشنگری، تعظیم شعائر مهدوی، متوجه کردن قلوب زائران به امام زمان(عج) و معرفت بخشی از معیارهایی است در انتخاب و تقدیر این مواکب مدنظر قرار گرفته است.

پایان پیام/9

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مهدویت

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نیت کنید و فال حافظ 9 فروردین را بخوانید + فیلم