کشور نیازمند تشکیل قرارگاه جنگ اقتصادی/فعالیت ها بومی سازی شوند


کشور نیازمند تشکیل قرارگاه جنگ اقتصادی/فعالیت ها بومی سازی شوند

حکمتیان راز ضمن تاکید بر اینکه امروز ما وظیفه داریم قرارگاه جنگ اقتصادی را تشکیل دهیم، گفت: فرماندهان اقتصادی باید به میدان آمده و فعالیت ها بومی سازی شوند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، سرهنگ «حسن حکمتیان راز» امروز در یادواره شهدای دولت آباد یاسوج با گرامی داشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی و استان کهگیلویه و بویراحمد، گفت: امروز در مکتب انسان ساز اسلام نفس می کشیم و پیرو مذهبی هستیم که ۱۴۴۰ سال پیش و در ۲۷ رجب با آیه های قرآن بر قلب پیامبر نازل شد.

فرمانده تیپ ۴۸ فتح استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه پیام های پیامبر شمشیرهای جنگ را درنوردید و ستون های کاخ های کسرا را فرو ریخت، اظهار داشت: خداوند به پیامبرش فرمود:«دین را کامل کند و نعمت را با بالابردن دست علی (ع) برای جانشین خود معرفی کند و به پایان برساند.

وی با اشاره به اینکه امام علی (ع) فاتح خیبر و اکمال دین، پهلوان نامی عرب را بر زمین زد و از نخستین ایمان آورندگان به پیامبر بود، ادامه داد: متاسفانه با چه بی بصیرتی در شورای ننگین سقیفه، امام علی (ع) را از حق خود محروم کردند و ایشان نیز برای حفظ اسلام سکوت کرد.

حکمتیان راز با بیان اینکه امام حسن (ع) صلح را پذیربت، امام حسین (ع) قیام کرد و شهید شد و تن شهدای کربلا زیر سم‌ اسب ها پایمال شد، اضافه کرد: امام رضا (ع) ولی نعمت ما بود، اما در غربت به شهادت رسید، ائمه به شهدا رسیدند تا اسلام حفظ شود.

فرمانده تیپ ۴۸ فتح استان کهگیلویه و بویراحمد ضمن تاکید بر اینکه بعد از ۱۴۰۰ سال اسلام پشت جاهلیت پنهان شده بود و امکان ظهور در بستر اجتماع نبود، گفت: امامی از سلاله پیامبر و با بیان خود مسیر انقلاب را ریل گذاری کرده و قطار پرافتخار را به حرکت درآورد.

وی با اشاره به اینکه در سال ۴۲ نخستین مسیر، راهبرد و ریل گذاری برای انقلاب صورت گرفت، عنوان کرد: بنابراین انقلاب اسلامی، نظامی اسلامی، جامعه اسلامی و امروز باید دولت اسلامی شکل بگیرد.

حکمتیان راز با بیان اینکه در ۱۳ آبان سال ۵۷ دانش آموزان مقابل رژیم تا دندان مسلح پهلوی ایستادگی کردند و با همراهی دانشجویان غبار را از آیینه شور و شعور مردم پاک کردند و سبب تزلزل در مکتب های الحادی شدند، گفت: جمعی از این دانش آموزان به شهادت رسیدند.

فرمانده تیپ ۴۸ فتح استان کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: افرادی جلوه های دنیای فانی را کنار زده و در پهنای آسمان به پرواز درآمدند و از پوسته خودمحوری درآمده و جان خود را در طبق اخلاص گذاشتند و همچون پروانه به دور امام گشته و به تاسی از سید شهیدان با کفار جنگیدند.

وی ضمن تاکید بر اینکه اگر بفهمیم شهدا چه جایگاهی دارند، خواهیم گفت کاش با شما بودیم، اضافه کرد: این شهدا در زمره پیامبران هستند.

حکمتیان راز اظهار داشت: اگر ‌امروز عزت و افتخاری داریم و تاثیرگذار در معادلات سیاسی هستیم و اگر پهبادها را ساقط می کنیم و ناوهای انگلیسی را به ساحل می رسانیم و اگر در بین سیستم های فرانسه و غرب سرشبکه آمد نیوز به ایران آورده می شود، اگر امروز در «دیروالزور» تروریست ها را مورد هدف قرار می دهیم، اگر گنبد آهنین معنا ندارد و اگر کشتی های نفتی عربستان را یمن مورد حمله قرار می دهد، همه به واسطه فداکاری های شهیدان است.

فرمانده تیپ ۴۸ فتح استان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه امروز جانبازان روایت گر جنگ های نابرابر بودند، گفت: عملیاتی مانند کربلای پنج که عزت ها و افتخار ها را به تصویر می کشید، امروز در سایه امنیت توسط آنها به راحتی نفس می کشیم و تولید علم مانند نانو، هسته ای و موشکی همه ثمره تلاش های آنان است.

وی با اشاره به اینکه آمریکا و دشمنان ناتوی فرهنگی، شبیخون فرهنگی و فرهنگ برهنگی را به وجود آوردند، یادآور شد: دشمنان فتنه های ۷۸ و ۸۸ را به وجود آوردند، داعش را ساختند، اما با فرماندهی سردار سلیمانی سقوط کردند.

حکمتیان راز ضمن تاکید بر اینکه امروز دشمن جنگ تمام عیار ترکیبی شامل جنگ ‌تمام عیار فرهنگی، جنگ رسانه ای با ۳۰۰ شبکه و شوهای تبلیغاتی را راه اندازی کردند، گفت: ما تولید قدرت کردیم و آنها جرات جنگ نظامی ندارند، اما درصدد جنگ فرهنگی هستند، کشور را دچار تحریم اقتصادی و معیشت مردم را دچار اخلال کردند.

فرمانده تیپ ۴۸ فتح استان کهگیلویه و بویراحمد ضمن تاکید بر اینکه امروز ما وظیفه داریم قرارگاه جنگ اقتصادی را تشکیل دهیم، خاطرنشان کرد: فرماندهان اقتصادی باید به میدان آمده و فعالیت ها بومی سازی شوند.

وی ضمن بیان اینکه باید بازوان قدرت سیاسی در منطقه تقویت شود، ادامه داد: وحدت نیاز جامعه بوده و عنصر مقاومت و گفتمان مقاومت باید تبیین شود.

محمدرحیم دهراب‌پور هم با اشاره به اینکه امنیت و عزت جمهوری اسلامی ایران مرهون رشادت و دلاوری شهدای والامقام است، گفت: ۴ هزار و ۵۰۰ نفر از فرزندان جانبازان، ایثارگران و شهدا بیکار هستند اما هر جا می‌رویم می‌گویند کار را به خانواده شهدا و ایثارگران می دهند.

برادر شهید والامقام عین‌الله دهراب‌پور عنوان کرد: اگر شغل‌ها را به خانواده‌های جانبازان و ایثارگران و شهدا داده بودند پس این جمعیت بالای بیکاری چیست؟ بیکاری این تعداد از خانواده ایثارگران را چه کسی پاسخگو است؟

وی با بیان اینکه بسیاری از فرزندان خانواده شهدا حتی با مدرک دکترا بیکار هستند، ادامه داد: خانواده شهید داورپناه ۳ فرزند بیکار با مدرک کارشناسی و کارشناسی ارشد دارد اما چرا برای اشتغال فرزندان خانواده شهدا و ایثارگران فکری نمی‌شود؟

عضو شورای شهر یاسوج عنوان کرد: کسانی که برای براندازی نظام تلاش می‌کردند شاغل و مسوول هستند، می‌شناسم افرادی که برای از بین بردن این نظام اسلامی تلاش کردند و الان دارای شغل و موقعیت هستند.

دهراب‌پور با بیان اینکه این سخنان را برای گلایه مطرح نمی‌کنم، گفت: مطالبی را که مطرح کردم مطالبه به حق خانواده شهدا و ایثارگران بود اما بهتر است ادامه ندهم شاید نمک به زخم پاشیدن باشد.

وی خاطرنشان کرد: شهید زرین که نامشان در میان شهدای گمنام این استان نیست، دو سه برابر تک تیراندازی‌ها جنگ‌های جهانی بود ما چنین شهدایی داشتیم اما الان نمی‌توانیم این استان را اداره کنیم و همچنان در فقر و محرومیت و توسعه نیافتگی هستیم.

پایان پیام/82

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فرهنگی و هنری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی