پوشش استتاری خنده‌دار هوندا سیویک فیس‌لیفت 2020


پوشش استتاری خنده‌دار هوندا سیویک فیس‌لیفت 2020

خودروسازان همواره اقدام به بهبود محصولات خود از طریق فیس لیفت آن‌ها می‌کنند و به خاطر اینکه تغییرات ایجاد شده در طراحی آن‌ها پیش از موعد معرفی لو نرود از پوشش‌های متنوع استتاری و قطعات پلاستیکی برای پنهان کردن جزئیات آن‌ها بهره می‌جویند. البته هوندا با این پروتوتایپ سیویکی که مشاهده می‌کنید یک پله فراتر... The post پوشش استتاری خنده‌دار هوندا...

خودروسازان همواره اقدام به بهبود محصولات خود از طریق فیس لیفت آن‌ها می‌کنند و به خاطر اینکه تغییرات ایجاد شده در طراحی آن‌ها پیش از موعد معرفی لو نرود از پوشش‌های متنوع استتاری و قطعات پلاستیکی برای پنهان کردن جزئیات آن‌ها بهره می‌جویند.

پوشش استتاری خنده‌دار هوندا سیویک فیس‌لیفت 2020
البته هوندا با این پروتوتایپ سیویکی که مشاهده می‌کنید یک پله فراتر رفته است! این هاچبک جمع‌وجور که دارای ترکیب عجیبی از پوشش‌های پلاستیکی و نوارهای روشن می‌باشد کاملاً جلب‌توجه می‌کند. این نوارهای زرد و مشکی معمولاً برای هشدار دادن به عابران درباره نزدیک شدن به محل خطر مورد استفاده قرار می‌گیرند. اگر رنگ این نوارها توجه شما را به خود جلب نکرد پس شاید نوع چسب کردن آن‌ها روی بدنه این کار را انجام دهند. به نظر می‌رسد این سیویک منتظر جعبه گشایی و اهدا به یک فرد خاص است!

پوشش استتاری خنده‌دار هوندا سیویک فیس‌لیفت 2020
اما همین پوشش‌ها در عین اینکه عجیب هستند کار خود برای پنهان کردن جزئیات طراحی سیویک فیس لیفت را به خوبی انجام داده‌اند. البته انتظار داریم تغییراتی سبک در سپرها، چراغ‌های جلو و عقب، رینگ‌ها و دیگر بخش‌ها صورت پذیرد. این به‌روزرسانی‌ها باعث رقابتی‌تر شدن سیویک فعلی تا عرضه نسل بعدی آن خواهند شد. این خودرو همچنان به جنگ فورد فوکوس، تویوتا کرولا و فولکس‌واگن گلف جدید خواهد رفت.

پوشش استتاری خنده‌دار هوندا سیویک فیس‌لیفت 2020
تنها تصویری کم کیفیت از کابین مدل بازار چین منتشر شده و نشان دهنده همان طراحی قبلی است اما صفحه‌نمایش سیستم اطلاعات سرگرمی ظاهراً فرق کرده است. این نسخه از سیویک دارای کابین تیره‌رنگی بوده اما مشتریان خواهند توانست رنگ‌ها و تریم های دیگر را سفارش دهند.

هوندا در آمریکا نیز سیویک هاچبک را فیس لیفت کرده است. قیمت این خودرو از 22580 دلار برای تریم LX شروع شده و به 29780 دلار برای مدل اسپورت تورینگ می‌رسد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خودرو

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


لخته خون گوشتی شبیه جگر در پریودی چیست و چه علتی دارد‌؟ +‌روش درمان