مرور نتایج روز پایانی هفته دهم: شهرخودرو در کمین صدرنشینی


مرور نتایج روز پایانی هفته دهم: شهرخودرو در کمین صدرنشینی

شهرخودرو با غلبه بر پارس جنوبی فرصت صدرنشینی را برای خود محفوظ نگه داشت.

شهرخودرو با غلبه بر پارس جنوبی فرصت صدرنشینی را برای خود محفوظ نگه داشت.

به گزارش وب سایت نود، هفته دهم لیگ با برگزاری ۴ دیدار در روز جمعه به پایان رسید. در بین تیم‌های بالای جدول تنها شهرخودرو در این روز به میدان رفت. این تیم در مشهد میزبان پارس جنوبی بود و این دیدار تا دقایق پایانی گل نداشت تا اینکه حسین مهربان گل برتری تیم مشهدی را به ثمر رساند. شهرخودرو با این پیروزی ۲۰ امتیازی شد و با یک بازی کمتر در رده دوم جدول قرار گرفت. شهر خودرو در بازی عقب افتاده از هفته هشتم، بیست و چهارم آبان ماه به دیدار گل‌گهر سیرجان می‌رود و در صورت پیروزی در این دیدار بالاتر از سپاهان ۲۲ امتیازی با ۲۳ امتیاز صدرنشین جدول خواهد شد. پارس جنوبی همچنان در رتبه سیزدهم باقی ماند.
در دیگر دیدارهای امروز، در بازی نخست ذوب‌آهن که هفته گذشته به نخستین برد فصل دست یافته بود، در ثانیه ۳۶ سریع‌ترین گل فصل را توسط ارسلان مطهری به ثمر رساند ولی در ۵ دقیقه پایانی برد را با شکست عوض کرد. این پیروزی ماشین‌سازی را تا رتبه دهم بالا برد و ذوب آهن با ۷ امتیاز در رتبه چهاردهم جدول است. این ضعیف‌ترین عملکرد ذوب آهن در ۱۰ هفته ابتدایی در تاریخ لیگ برتر است.
در مسجدسلیمان، نفت این شهر روند شکست‌ناپذیری و تساویهای خود را حفظ کرد و برابر نساجی به تساوی بدون گل دست یافت. این تیم رکورددار تساوی در ۱۰ هفته ابتدایی در تاریخ لیگ برتر است. نساجی هم یک رتبه سقوط کرد و در رده یازدهم قرار گرفت.
در آخرین بازی هفته دو تیمی که این فصل به لیگ برتر صعود کردند و ضعیف‌ترین عملکرد را در این فصل داشتند یعنی گل گهر و شاهین بوشهر به مصاف هم رفتند. شاهین بوشهر در این بازی پس از ۴ بازی موفق به گلزنی شد ولی شاهین بوشهر در این بازی هم پنالتی داد تا دروازه این تیم در دقایق پایانی باز شود تا همچنان این دو تیم تنها دو تیم بدون پیروزی لیگ باشند.

مرور نتایج روز پایانی هفته دهم: شهرخودرو در کمین صدرنشینی

60610

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تغییر فوق العاده زیبای خانم بازیگر سریال در پناه تو بعد 29 سال ! / انگار قالی کرمانه !