رئیس دفتر رئیس جمهوری از آیت الله امینی عیادت کرد


رئیس دفتر رئیس جمهوری از آیت الله امینی عیادت کرد

قم- ایرنا- محمود واعظی رئیس دفتر رئیس جمهوری به نیابت از رئیس جمهوری عصر جمعه با حضور درمنزل آیت الله ابراهیم امینی عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام از وی عیادت کرد.

وی دراین دیدار که بهرام سرمست استاندار قم نیزحضور داشت، سلام گرم و ویژه رئیس جمهوری را به آیت الله امینی ابلاغ و برای این استاد حوزه علمیه قم آرزوی سلامت و تندرستی کرد.
رئیس دفتر رئیس جمهوری ، همچنین آخرین وضعیت درمانی آیت الله امینی را جویا و نسبت به فراهم کردن شرایط مداوا برای بهبودی وی تاکید کرد.
واعظی در این دیدار، گزارشی از پیگیری‌های رئیس جمهوری از وضعیت جسمانی آیت الله امینی ارائه کرد و به بیان گوشه ای از اقدامات و فعالیت‌های تعیین کننده این عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در دوران قبل و بعد از انقلاب پرداخت.
آیت‌الله ابراهیم امینی عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام مهرماه امسال به علت بیماری گوارشی دریکی ازبیمارستان‌های قم بستری و پس از چند روز از بیمارستان مرخص شد.
حضرات آیات جوادی آملی، نوری همدانی، شبیری زنجانی، علوی گرگانی و سبحانی از مراجع تقلید، آیات اعرافی، مقتدایی، حسینی بوشهری، استادی، سعیدی و بسیاری از اساتید و بزرگان حوزه از این استاد برجسته حوزه عیادت کرده بودند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه قم

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بازیگر مرد جذابی که با پولدار ترین خانم مدل اینستاگرام ازدواج کرد! + عکس ها و بیوگرافی