امام جمعه رودبار قصران: دشمن به دنبال زمین‌گیر کردن هسته‌ای کشور است


امام جمعه رودبار قصران: دشمن به دنبال زمین‌گیر کردن هسته‌ای کشور است

تهران- ایرنا- امام جمعه بخش رودبار قصران تأکید کرد: نباید بیش از این معطل آمریکا و اروپایی ها ماند، آنها هیچ عزمی برای انجام تعهداتشان ندارند و می خواهند با وقت کشی و وعده‌های پوچ ما را در تکنولوژی هسته ای و مسائل دیگر زمین‌گیر کنند.

حجت الاسلام سید مجتبی حسنی در خطبه های این هفتهٔ نماز عبادی سیاسی جمعه بخش رودبار گفت: اتکا به ظرفیت های داخلی، توجه به نیروی جوان و انقلابی و تحقق رونق تولید راه برون رفت از مشکلات و پیشرفت اقتصادی است.

وی گفت: امروز در شرایط حساس جهان اسلام که دشمنان همواره به دنبال ایجاد فتنه و تفرقه میان مسلمانان هستند، وحدت کلمهٔ از راهبردی ترین عناصر جبهه اسلام در مصاف دشمنان و مستکبران جهان است.
خطیب جمعه رودبار قصران شمیرانات تعیین ۱۲ تا ۱۷ ربیع الاول به عنوان هفتهٔ وحدت را از ابتکارات سرنوشت ساز امام راحل دانست و گفت: این ابتکار برای همیشه بخش عمده ای از توطئه های دائمی استکبار جهانی علیه اسلام و مسلمانان را کم اثر کرده است. هفتهٔ وحدت دشمنانی که با آتش تفرقه افکنی در میان امت اسلام دنبال سیاست های خصمانهٔ خود بودند را ناکام گذاشت.

حسنی ضمن تبریک سالروز آغاز امامت حضرت ولیعصر (عج) اظهار داشت: ایشان پیاده کننده تمام اهداف انبیاء و حقیقت دین خداوند متعال در سراسر دنیا است.

وی با تأکید بر اهمیت نماز جمعه اظهار داشت: شهروندان باید برگزاری این نماز پر ارزش و توصیه شده در بخش را ارج نهاده و توجه بیشتری داشته باشند؛ نماز جمعه نماز امام زمان (عج) است و امام جمعه از سمت مقام معظم رهبری تائید و منصوب می شود.

حسنی همچنین با اشاره به اینکه سکته قلبی در این منطقه فراوان است اعلام کرد: درمانگاه خیریه در دوراهی روستای امامه سه شنبه‌ها از ساعت ۴ بعد از ظهر شاهد حضور دکتر هادی فدوی، فوق تخصص قلب است که به صورت رایگان مراجعه کنندگان مشکوک به عارضه های قلبی را معاینه می کند.

بخش رودبار قصران به مرکزیت فشم از توابع شهرستان شمیرانات در شمال شرقی پایتخت واقع شده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه تهران

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دیکته شب | دیکته کلاس اول دبستان