تور گروهی فیلیپین


فیلیپین را میتوان بهشت طبیعت گردها و عاشقان سواحل و جزایر و دنیای زیر آب نامید. اگر به تایلند امتیاز 6 از 10 بدهم، قطعا به فیلیپین 10 یا 11 خواهم داد. البته زیرساخت های تایلند را در این کشور نمیتوان دید، کمی سفر در آن مشکل تر است، اما بسیار بکرتر و زیباتر است و روز به روز به تعداد گردشگران آن افزوده میشود. فیلیپین به کشور آتش فشان ها و زمین لرزه...

فیلیپین را میتوان بهشت طبیعت گردها و عاشقان سواحل و جزایر و دنیای زیر آب نامید. اگر به تایلند امتیاز ۶ از ۱۰ بدهم، قطعا به فیلیپین ۱۰ یا ۱۱ خواهم داد. البته زیرساخت های تایلند را در این کشور نمیتوان دید، کمی سفر در آن مشکل تر است، اما بسیار بکرتر و زیباتر است و روز به روز به تعداد گردشگران آن افزوده میشود.

فیلیپین به کشور آتش فشان ها و زمین لرزه ها معروف است. همچنین به خاطر داشتن بیش از ۷۷۰۰ جزیره، بیشترین حمل و نقل توسط کشتی و قایق و هواپیما انجام میشود. اگر به غواصی و اسنورکلینگ علاقه دارید، شک نکنید که بهترین مقصد برای شما فیلیپین است. از نظر امنیت، به جز پایتخت آن، باقی نقاط توریستی از امنیت خیلی خوبی برخوردار است.

اجرای تور و برنامه ریزی های آن در کشور فیلیپین کار ساده ای نیست، به همین دلیل تعداد تورهای خوب در این کشور کم میباشد. به دلیل درخواست دوستان، اجرای پنجم تور فیلیپین را در نیمه دوم اذر ۹۸ در صورت به حد نصاب رسیدن انجام خواهم داد.

تاریخ سفر:

چهارشنبه ۱۴ آذر ۹۸ ، الی سه شنبه ۲۶ آذر

هزینه سفر:

هزینه بلیط تهران فیلیپین به همراه دو پرواز داخلی (به قیمت روز مجموعا حدود ۷ میلیون تومان) + ۷۸۰ دلار (شامل اقامت ها، کلیه حمل و نقل ها و گشت ها طبق برنامه و وعده های صبحانه و ۳ وعده نهار و بیمه مسافرتی با پوشش تا سقف ۵۰،۰۰۰ هزار یورو، همراهی لیدر فارسی زبان، برنامه ریزی و هدایت برنامه)

ویزا:

ویزای فیلیپین یک ماهه بوده و هزینه آن ۶۰ دلار است که جداگانه توسط شما مستقیما به سفارت پرداخت میشود. کلیه مسافران طبق قانون فیلیپین باید شخصا به صورت حضوری به سفارت مراجعه کنند. زمان یک هفته کاری برای صدور ویزا نیاز است هست.

مدارک ویزای فیلیپین:

یک قطعه عکس ۳ در ۴ ، تمکن مالی انگلیسی (موجودی ۱۰ الی ۲۰ میلیون تومان) ، مدرک شغلی یا تحصیلی ، تکمیل فرم سفارت ، اصل پاسپورت با اعتبار حداقل ۶ ماه از پایان سفر ، رزرو اقامت ها

اقامت:

برخی اقامت ها در هاستل های درجه یک یا خاص و برخی دیگر هتل های تمیز سه ستاره میباشد. در صورت تمایل به داشتن اتاق های دو نفره در کل سفر، در زمان ثبت نام اعلام نمایید. اختلاف قیمت در حدود ۱۵۰ دلار میباشد.

پرداخت هزینه و ثبت نام:

برای ثبت نام میبایست مبلغ ۸ میلیون تومان علی الحساب برای خرید بلیط ها پرداخت نمایید. پرداخت دلاری نیز در روز اول رسیدن به فیلیپین و در محل اولین اقامت از شما دریافت میگردد.

جهت ثبت نام و اطلاعات بیشتر در واتس اپ به من (محمد نادری) پیام دهید

۰۹۳۵۳۲۱۰۱۱۸

وسایل مورد نیاز:

لباس شنا، شلوارک و لباس های تابستانی، عینک شنا، دوربین و پاوربانک، کاور زد اب موبایل، دمپایی برای ساحل و محل اقامت، کرم ضد افتاب و عینک دودی، یک ژاکت و یک کاپشن بارانی برای مواقع اضطرار، پانچو برای زمان های بارش، کلاه افتاب گیر، یک سه راهی کوچک مسافرتی برای مواقع اضطرار، و موارد دیگری که لازم میدانید، به شرطی که بار شما زیاد سنگین نشود.

سختی سفر:

این سفر ماجراجویی زیاد دارد و جا به جا یی زیاد داریم، چه هوایی، چه زمینی و چه دریایی. باید صبر و حوصله شما تا حدودی زیاد باشد. ممکن است به دلیل شرایط آب و هوایی، بخش هایی از سفر به صلاحدید سرپرست برنامه تغییر یابد.

شرایط حضور:

در سفرهای من، ما مثل یک خانواده کوچک سفر میکنیم. در سختی ها و خوشی های سفر کنار هم هستیم. در زمان چالش ها، به جای اعتراض و بهانه گیری، همگی برای رفع مشکل تلاش میکنیم. چالش های سفر را بخشی جدا ناپذیر از سفر میدانیم که چاشنی سفر است و بعدها با ذکر خاطرات آنها، دوباره لذت خواهیم برد. اگر تنها هستید هیچ مشکلی نیست و تنهایی شما به روز دوم سفر نخواهد طول کشید. مشکل اصلی در نگهداری این همه دوست جدید پس از سفر است.

برنامه روزانه سفر:

روز اول | پنجشنبه ۱۴ آذر ۵ دسامبر
پرواز از تهران ساعت ۱۲:۳۰ و سپس ۶ ساعت توقف در فرودگاه قطر

روز دوم
ساعت ۹:۵۵ صبح به مانیل میرسیم و برای استراحت به محل اقامتگاه میرویم.

روز سوم
صبح زود ساعت ۵ به سمت فرودگاه میرویم و با پرواز ساعت ۷:۳۰ صبح به Puerto Princesa میرویم. و سپس مسیر یک ساعته را طی میکنیم‌ تا به دومین رودخانه زیرزمینی طولانی دنیا برسیم، که جزو میراث جهانی یونسکو در فیلیپین محسوب میشود. پس از آن تا قبل از غروب به شهر باز گشته و استراحت میکنیم.

روز چهارم
صبح زود به سمت Port Barton میرویم. در اقامتگاه مستقر میشویم و از ساحل white beach استفاده میکنیم.

روز پنجم
گشت دریایی داریم و اگر خوش شانس باشیم، در محل مشخصی ممکن است بتوانیم لاک پشت های دریایی ببینیم و با آنها شنا کنیم. شب در همانجا اقامت خواهیم داشت.

روز ششم
صبح زود به سمت El Nido حرکت میکنیم و پس از استراحت، از ساحل زیبای Las Cabanas دیدن میکنیم. در این ساحل زیپ لاین را مهمان من خواهید بود.

روز هفتم
در این روز گشت یک روزه دریایی خواهیم داشت، از سواحل و جزایر زیبا دیدن میکنیم و اسنورکلیگ برای دیدن دنیای زیبای زیر آب خواهیم داشت. به ندرت میتوان این زیبایی ها را در نقاط دیگر دنیا دید.

روز هشتم
در این روز پس از صرف صبحانه، به سمت ساحل Nacpan beach میرویم و در میانه راه از ساحل Lio نیز دیدن میکنیم و در صورت تمایل صنایع دستی و هنری میخریم. شب به اقامتگاه باز میگردیم.

روز نهم
ساعت ۷:۳۰ صبح با کشتی به سمت جزیره Coron حرکت میکنیم و پس از ۴ ساعت میرسیم و به محل اقامتگاه میرویم. گشت نیم روزی شهری خواهیم داشت و غروب زیبای منطقه را از بالای جزیره نظاره گر میشویم. سپس به سمت آب گرم طبیعی میرویم و شب هنگام به اقامتگاه باز میگردیم.

روز دهم
در این روز گشت کامل دریایی خواهیم داشت

روز یازدهم | یکشنبه
حرکت به شهر مانیل با کشتی شبانه تخت دار

روز دوازدهم
ساعت ۱۳ پرواز پرواز از manila به سمت تهران و یک توقف ۶ ساعته در قطر داریم. ساعت ۳:۳۰ دقیقه روز بعد تهران خواهیم بود.

برخی عکسهایی از سفر های سال قبل که در این سفر نیز خواهیم دید

تور گروهی فیلیپینتور گروهی فیلیپینتور گروهی فیلیپینتور گروهی فیلیپینتور گروهی فیلیپینتور گروهی فیلیپینتور گروهی فیلیپینتور گروهی فیلیپینتور گروهی فیلیپینتور گروهی فیلیپینتور گروهی فیلیپینتور گروهی فیلیپینتور گروهی فیلیپینتور گروهی فیلیپینتور گروهی فیلیپینتور گروهی فیلیپینتور گروهی فیلیپینتور گروهی فیلیپینتور گروهی فیلیپینتور گروهی فیلیپینتور گروهی فیلیپینتور گروهی فیلیپینتور گروهی فیلیپینتور گروهی فیلیپینتور گروهی فیلیپینتور گروهی فیلیپینتور گروهی فیلیپین

تور گروهی فیلیپین

تور گروهی فیلیپینتور گروهی فیلیپین

مملیکا

من محمد هستم ملقب به مملیکا. یه مهندس مکانیک عاشق سفر کردن، ماجراجویی و عکاسی ... که آدم ها بخش اصلی سفرهاش هستن

More Posts - Website

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گردشگری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جدیدترین عکس های 00:00 عاشقی با متن های رمانتیک