امام‌جمعه نوشهر: تنها راه ما در برابر آمریکا، مقاومت است


امام‌جمعه نوشهر: تنها راه ما در برابر آمریکا، مقاومت است

حجت‌الاسلام والمسلمین محمود مشایخ در خطبه‌های این هفتهٔ نماز جمعه نوشهر افزود: گام‌هایی که تاکنون برداشته شده است باید با قاطعیت و مدیریت ادامه یابد. وی با بیان اینکه ترامپ، رئیس‌جمهور...

حجت‌الاسلام والمسلمین محمود مشایخ در خطبه‌های این هفتهٔ نماز جمعه نوشهر افزود: گام‌هایی که تاکنون برداشته شده است باید با قاطعیت و مدیریت ادامه یابد.

وی با بیان اینکه ترامپ، رئیس‌جمهور آمریکا، فردی گستاخ است تأکید کرد: آنان همهٔ فشارها و تحریم‌ها را بر ضد ایران انجام می‌دهند.

امام‌جمعه نوشهر ادامه داد: در نقطهٔ مقابل، رفتار ما نباید به نحوی باشد که دشمنان را به طمع بیندازد زیرا برخی موضع‌گیری‌ها این پیام را به آنان می‌دهد که می‌توانند با اعمال فشار بیشتر به اهداف خود برسند.

وی گفت: مسئولان باید تلاش کنند تا مشکلات مردم حل شود و جلساتی که برگزار می‌شود باید دستور کار و خروجی روشنی داشته باشد و گره از کار مردم باز کند.

امام‌ جمعهٔ نوشهر سالروز میلاد پیامبر اکرم، صلی الله علیه و آله و سلم، و هفتهٔ وحدت را گرامی داشت .

مشایخ با اشاره به ۲۳ آبان، روز جهانی دیابت گفت: پنج میلیون نفر در ایران به دیابت مبتلا هستند و در هر ۱۴ دقیقه یک نفر در کشور بر اثر این بیماری می‌میرد گفت : برای کاهش ابتلا به این بیماری باید سبک زندگی و نحوه تغذیه خود را تغییر دهیم .

امام‌ جمعهٔ نوشهر یادآور شد: در شهرستان نوشهر نیز ۴۵۰۰ نفر به دیابت دچار و ۸۰۰ نفر نزدیک به ابتلا هستند که باید با تغییر در سبک زندگی از ادامهٔ این روند جلوگیری کرد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مازندران

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


صدای کوتوله برزیلی برای آموزش و سریع حرف زدن