«رودریگو» صاعقه‌ای از سانتوس؛ کلاه جوشکاری فراموش نشود


«رودریگو» صاعقه‌ای از سانتوس؛ کلاه جوشکاری فراموش نشود

تهران- ایرنا- در برزیل به او «صاعقه» می‌گفتند، در پرتغال با لقب «رعد و برق» شناخته می شد و حالا «رودریگو» در 18 سالگی سانتیاگو برنابئو را درست مثل صاعقه نورانی کرد.

مرد برزیلی در دیدار کهکشانی‌ها مقابل گالاتاسرای در لیگ قهرمانان هت‌تریک کرد؛ یکی با پای چپ، یک با راست و دیگر با سر، یک سه گانه بی نقص.

او علاوه بر این به دومین بازیکن جوان تاریخ رئال مادرید بدل شد که در لیگ قهرمانان موفق به ثبت هت‌تریک می‌شود و از این حیث تنها «رائول گونزالس» را بالاتر از خود دارد.

در دوران بازی در باشگاه سانتوس برزیل به او صاعقه می‌گفتند اما این لقبی بود که رودریگو آن را در ابتدا بعد از ۴ دقیقه و در ادامه بعد از ۷ دقیقه دور تا دور برنابئو طنین‌انداز کرد.

«رودریگو» صاعقه‌ای از سانتوس؛ کلاه جوشکاری فراموش نشود

در پایان بازی چهارنشبه شب، او توپ بازی را با خود به رختکن برد؛ تنها کسی که در پیراهن کهکشانی‌ها با این سرعت موفق به ثبت هت‌تریک شده (بعد از ۶ بازی)، کسی نیست جز «آلفردو دی استفانو».

«زین الدین زیدان» در ترکیب اصلی به رودریگو یک شانس داد و مرد برزیلی با هر ۲ دست، شاید هم هر ۲ پا و یک سر، آن را چسبید و هرگز رها نکرد.

«رودریگو» صاعقه‌ای از سانتوس؛ کلاه جوشکاری فراموش نشود

درخشش او که چشم‌ها را همچون نوری که از دستگاه جوشکاری متصاعد می‌شود، خیره کرد، بخت‌های بازیکنانی امثال «وینیسیوس»، «لوکاس واسکز»، «خامس رودریگوئز»، «لوکا یوویچ» و البته «گرت بیل» را به شدت ته‌نشین کرد.

در حالی که گویی پیشرفت فوتبال حرفه‌ای رودریگو برای خودش سرعت قابل توجهی نداشته و به اندازه کافی صاعقه‌وار نبوده، مرد برزیلی هفته آینده نخستین حضور خود را در ترکیب تیم بزرگسالان سلسائو تجربه خواهد کرد؛ رویایی که میلیون‌ها کودک برزیلی با آن شب‌ها را صبح می‌کنند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


هیچگاه موز و تخم مرغ را باهم نخورید