تامین منافع ملی در نگاه به درون و تکیه بر توانمندی‌های داخلی است


تامین منافع ملی در نگاه به درون و  تکیه بر توانمندی‌های داخلی است

قصرشیرین- ایرنا- امام جمعه موقت قصرشیرین گفت: آمریکا همواره به دنبال ضربه‌زدن به نظام جمهوری اسلامی بوده و با تحریم و فشار قصد براندازی این نظام الهی را دارد از این رو تامین منافع ملی تنها در نگاه به درون و تکیه بر توانمندی‌های داخلی است.

حجت الاسلام اسماعیل شامحمدی در خطبه های نماز جمعه این هفته قصرشیرین در جمع نمازگزاران با اشاره به حضور گسترده ملت ایران در راهپیمایی استکبارستیز ۱۳ آبان افزود: نقطه مشترک راهپیمایی ۱۳ آبان همانند دیگر راهپیمایی ها مقابله بانفوذ آمریکا و و حمایت از انقلاب اسلامی است.

وی اظهارداشت: در سال های گذشته آمریکا راه های زیادی برای نفوذ سیاسی در کشور انجام داده و راه را برای ورود دوباره آمریکا به کشور بسته است.

خطیب جمعه قصرشیرین گفت: آمریکا همواره با رفتارهای ضد انسانی و خصمانه خود حتی از رسیدن دارو به بیماران جلوگیری کرده و از گروه های ضد ایرانی حمایت می کند و آن ها را مقابل ملت ایران قرار داده است.

شامحمدی ادامه داد: با وجود توطئه های دشمن، همواره نفوذ ایران اسلامی بیشتر شده و امروز کشور ما به قدرتی اثرگذار در جهان و منطقه خاورمیانه تبدیل شده است.

وی با اشاره به اجرای غنی سازی در فردو گفت: چون اروپایی ها به تعهدات خود عمل نکرده و آمریکا نیز از برجام خارج شده اجرای گام چهارم براساس ماده ۲۶ توافق هسته ای بوده است.

امام جمعه موقت قصرشیرین گفت: ۱۵ آبان آغاز امامت امام عصر (عج) است و در ایام غیبت حضرت ولی عصر(عج) ما باید حقیقت انتظار را درک کنیم و این انتظار به شخص منتظر قوام می دهد.

قصرشیرین در غرب کرمانشاه بیش از ۲۷ هزار تن جمعیت دارد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کرمانشاه

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اولین واکنش منوچهر هادی به ویدئوی جنجالی یکتا ناصر