استاندار: تعیین وضعیت شهردار منتخب فردیس در حال انجام است


استاندار: تعیین وضعیت شهردار منتخب فردیس در حال انجام است

کرج - ایرنا - استاندار البرز اعلام کرد که مراحل تعیین وضعیت شهردار منتخب فردیس در حال انجام است.

عزیزاله شهبازی در حاشیه نمازجمعه شهرستان فردیس در جمع خبرنگاران در پاسخ به اینکه تاکنون نامه شهردار منتخب فردیس از سوی شورای شهر فردیس به وزارت کشور ارسال نشده است، اظهار داشت: نامه شهردار منتخب فردیس به وزارت کشور ارسال شده و روز شنبه آتی در مورد مسایل شهر فردیس هم جلسه ای در استان خواهیم داشت.

وی در پاسخ به سوال خبرنگاری مبنی بر اینکه دست هایی از سوی استانداری برای حمایت از پسر یکی از نمایندگان استان برای شهردار شدن فردیس دخیل است، افزود: این گفته صحت ندارد برای من فرقی نمی کند که چه کسی شهردار فردیس شود، اعضای شورای شهر نمایندگان مردم هستند و به انتخاب شورا اسلامی احترام می گذاریم.

شهبازی گفت: انتخاب شهردار یک سری تشریفات اداری دارد که بخش عمده به عهده دولت واگذار شده تا بر اساس قانون انجام شود.

وی اظهار داشت که اما به هر حال حرف های زیادی زده می شود اما تعیین وضعیت شهردار وظیفه شورا است و هیچ کس دیگری نمی تواند دخالت کند.

استاندار البرز در ادامه گفت: به طور مکرر و مرتب از شهرستان های استان البرز و از مناطق روستایی و خدمات عمومی بازدید می کنم .

وی تصریح کرد با هدف شنیدن خواسته ها و مطالبات مردم در شهرستانها و نمازجمعه حضور پیدا می کنم و امروز نیز در خدمت نمازگزاران مردم شهرستان فردیس بودم.

از نزدیک با برخی از مسایل و مشکلات مردم آشنا شدم و بعد از نماز بازدیدی از پروژه های در حال ساخت مصلا و بیمارستان فردیس خواهیم داشت.

استاندار البرز خاطرنشن کرد که از روز اول مسوولیت در استان کار را شروع کردیم و در این بازدیدها مسایل عمومی و برخی مطالبات مردم و نیازها که سالها است باقی مانده را بررسی می کنیم.

وی هدف از بازدید مصلا و بیمارستان در حال ساخت شهرستان فردیس را به پیشنهاد امام جمعه فردیس و به عنوان یک مطالبه به حق مردم شهرستان فردیس عنوان کرد.

استاندار البرز گفت: از سال 92 تاکنون به تخت های بیمارستان استان اضافه شده است و استان البرز جز استان های مهاجرپذیر و جوابگوی جمعیت نیست اما پنج بیمارستان به آن افزوده شد.

رییس دانشگاه علوم پزشکی استان البرز به من قول دادند تا بتوانیم از کمک های استان و دانشگاه علوم پزشکی از طریق منابع ملی وزارتخانه تلاش کنیم تا بیمارستان دولتی فردیس به سرانجام برسد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه البرز

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا