اتحاد مردم ایران در مقابل دشمنان راه نفوذ را بسته است


اتحاد مردم ایران در مقابل دشمنان راه نفوذ را بسته است

حجت الاسلام رضوی اردکانی گفت: در چهار دهه ای که از پیروزی انقلاب اسلامی می‌گذرد، دشمنان بارها سعی کردند با روش های مختلف به ما صدمه بزنند اما همین اتحاد موجود در کشور تا به امروز اجازه این نفوذ را نداده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، حجت الاسلام «سید ابوفاضل رضوی اردکانی» امروز (جمعه 17 آبان) در خطبه‌‌های امروز نماز جمعه شیراز با ابراز خرسندی از مقاومت و هشیاری مردم کشور عنوان کرد: وحدت مردم ملت ما باعث شد تا با وجود تحریم ها، به دشمن اجازه نفوذ به کشور ما داده نشود.

امام جمعه موقت شیراز افزود: شیعیان و اهل سنت نیز با هم متحد هستند زیرا بیش از 90 درصد احکام دینی ما و اهل سنت یکسان است و نباید اجازه دهیم که هر گونه تفرقه باعث نفوذ و دشمنی آمریکا، رژیم صهیونیستی، وهابیت و ... شود.

حجت الاسلام رضوی اردکانی تصریح کرد: در چهار دهه ای که از پیروزی انقلاب اسلامی می‌گذرد، دشمنان بارها سعی کردند با روش های مختلف به ما صدمه بزنند اما همین اتحاد موجود در کشور تا به امروز اجازه این نفوذ را نداده است.

وی افزود: دشمنان ما در منطقه، امروز با در پیش گرفتن ترفند تفرقه افکنی بین مسلمانان، راه اندازی جنگ های داخلی و ... سعی در ایجاد اختلال در قدرت کشورهای اسلامی دارند.

امام جمعه موقت شیراز تصریح کرد: عربستان، آمریکا و رژیم صهیونیستی امروز انسجام و اتحاد مردم لبنان، عراق و سوریه را در پیش گرفته اند و سعی دارند در کشور ما نیز تفرقه و نفاق ایجاد کنند.

حجت الاسلام رضوی اردکانی با اشاره به هدف دشمنان در ایجاد ناامنی و جنگ در منطقه گفت: دشمنان با این اقدامات قصد دارند تا ایران را هدف قرار دهند اما مردم ما امروز باید بیش از هر زمان دیگری هشیاری به خرج دهند.

وی ادامه داد: باید انسجام و همدلی شیعه و سنی را بیش از پیش مورد توجه قرار دهیم و با یک اتحاد محکم که همواره سابقه آن را در کشور داریم راه نفوذ دشمن و ترفندهایش را ببندیم.

پایان پیام/664

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سیاسی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تست هوش تشخیص دو خواهر : کدام پسر 2 خواهر دارد؟