گاز در مناطق زلزله زده وصل شد


گاز در مناطق زلزله زده وصل شد

خبرگزاری آریا- گاز مناطق زلزله زده استان آذربایجان شرقی به جز یک روستا وصل است.

گاز در مناطق زلزله زده وصل شد
خبرگزاری آریا- سخنگوی شرکت ملی گاز ایران: گاز مناطق زلزله زده استان آذربایجان شرقی به جز یک روستا وصل است.
به گزارش خبرگزاری آریا، محمد عسگری، با اعلام اینکه تعدادی علمک گاز در زلزله استان آذربایجان شرقی شکسته شده است گفت: پس از وقوع زلزله برای حفظ ایمنی و جلوگیری از خطرات احتمالی، گاز این مناطق قطع شد و پس از ایمن سازی و رفع مشکلات ناشی از وقوع زلزله، هم اکنون گاز تمامی مناطق زلزله زده به جزء یک روستا وصل شده است.
وی افزود: گاز یک روستا به دلیل شدت تخریب و رعایت مسائل ایمنی هم‌اکنون قطع است و پس از رفع مشکل وصل خواهد شد.
بامداد روز جمعه هفدهم آبان ماه زلزله‌ای به بزرگی 5.9 دهم در مقیاس امواج درونی زمین (ریشتر) حوالی تَرْک در استان آذربایجان شرقی را لرزاند. تَرْک یکی از شهر‌های استان آذربایجان شرقی در شمال غرب ایران است. این شهر مرکز دهستان کندوان و بخش کندوان شهرستان میانه است.

فاطمه کاهی، سخنگوی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران
تامین سوخت مناطق زلزله زده
فاطمه کاهی درباره سوخت‌رسانی به مناطق زلزله زده استان آذربایجان شرقی گفت: سوخت کافی در منطقه وجود دارد و هیچ کمبودی به لحاظ تامین سوخت مورد نیاز جایگاه‌ها و مردم وجود ندارد.
وی با اشاره به اینکه خوشبختانه هیچ کدام از تاسیسات و جایگاه‌های مناطق زلزله‌زده دچار آسیب نشده است، افزود: در نخستین دقایق وقوع زلزله، برخی جایگاه‌ها در شهر‌های بزرگ با ازدحام برای سوخت‌گیری روبرو شدند که هم اکنون اوضاع به حالت عادی بازگشته و سوخت‌رسانی به نحو مطلوب در تمامی جایگاه‌ها در حال انجام است.
کاهی با تاکید بر اینکه سوخت مورد نیاز گرمایشی (نفت سفید) نیز به میزان کافی در شهریور به نقاط سخت‌گذر منطقه آذربایجان شرقی ارسال و ذخیره‌سازی شده است، تصریح کرد: تعدادی نفتکش حامل نفت سفید نیز به صورت اضطراری در روستا‌های زلزله زده مستقر شده‌اند تا در صورت نیاز، سوخت گرمایشی مورد نیاز مردم را تامین کنند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اقتصادی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس دختر برای پروفایل | 80 عکس پروفایل دخترونه زیبا و لاکچری